MT Development rozpoczął proces zmiany wizerunku. Wprowadzone zostało nowe, bardziej przyjazne logo, a strona internetowa zyskała całkowicie odmieniony wygląd.
Głównym elementem zmienionego systemu identyfikacji wizualnej jest nowy logotyp dewelopera, który zastąpił dotychczas używany znak. Nowe logo zostało wybrane spośród propozycji przygotowanych przez współpracującą z deweloperem agencję kreatywną. MT Development planuje przeprowadzić w najbliższym czasie kampanię wizerunkową.
– Dla wielu osób kupno mieszkania czy domu to życiowa decyzja. Wprowadzając nowy logotyp oraz system identyfikacji, wzięliśmy pod uwagę opinie naszych Klientów. Chcieliśmy, aby nowy znak – symbol firmy – był bardziej przyjazny i pozytywnie kojarzył się z głównym profilem naszej działalności. Czerwień doskonale obrazuje najważniejsze dla nas wartości: pasję, zaufanie oraz jakość. – powiedział Matthew Freney, Dyrektor Zarządzający MT Development.
Wraz ze zmianą logo metamorfozę przeszła także strona internetowa dewelopera (www.mtdevelopment.eu). Nowa, dynamiczna odsłona witryny zawiera m.in. interaktywne mapy lokalizacji i inwestycji, multimedialne prezentacje, dział aktualności, zawierający informacje z rynku, wyszukiwarkę mieszkań oraz kalkulator kredytowy. Nowością jest także Live Chat oraz Call back – narzędzia, które obok tradycyjnych form komunikacji, ułatwiają uzyskanie niezbędnych informacji.
Źródło: MT Development Group