Okazało się, że bank ma za dużo chętnych do pracy w placówkach. W październiku w systemie bankowości Idea Cloud pojawi się zakładka coworking, a w niej kalendarz i narzędzie do rezerwacji biurek. Będzie to jedyny sposób na „zaklepanie” sobie miejsca.
– Minęło półtora roku od startu pierwszego Idea Hubu w Warszawie. Po sukcesie, jaki dość szybko odniosła placówka przy Marszałkowskiej, sukcesywnie otwieraliśmy następne. Dziś doszliśmy do etapu, w którym te miejsca stały się tak popularne, że chętnych do pracy w Idea Hubach jest więcej niż możemy przyjąć. To jest ten moment, kiedy musimy zweryfikować naszą politykę gościnności – mówi Dominik Fajbusiewicz, członek zarządu Idea Banku, twórca Idea Hubów.
Z badań przeprowadzonych przez Idea Bank wynika, że 40 proc. respondentów korzysta z darmowego miejsca do pracy przynajmniej raz w tygodniu, a 22 proc. robi to kilka razy w tygodniu. Obecność w Idea Hubie co najmniej raz w miesiącu deklaruje aż 79 proc. respondentów. Zaledwie 6 proc. badanych twierdzi natomiast, że z Idea Hubu skorzystało jednorazowo.
Z początkiem października, w systemie bankowości Idea Cloud pojawi się zakładka coworking, a w niej kalendarz i narzędzie do rezerwacji biurek. Wcześniejsza rezerwacja będzie jedynym sposobem zagwarantowania sobie wolnego biurka do pracy.
Czytaj dalej w serwisie Bankier.pl