Open Finance – lider rynku doradztwa finansowego w Polsce – wzmacnia swój wizerunek firmy doświadczonej, dobrze znanej setkom tysięcy klientów, prowadząc pierwszą w swojej historii kampanię wizerunkową. Jej głównym elementem jest 45-sekundowy spot reklamowy, emitowany w telewizjach tematycznych (m.in. TVN24, Discovery, Planet i Zone Europa).
Reklama, wyreżyserowana przez Joannę Rechnio, na podstawie pomysłu departamentu marketingu Open Finance, pokazuje dzień z życia oddziału firmy. Motywem przewodnim spotu są wartości, które udało się wypracować w 2007 r. doradcom wspólnie z ich klientami. Mowa więc o pieniądzach zainwestowanych w fundusze, kredytach zaciągniętych na zakup ponad miliona metrów kwadratowych mieszkań, czy dziesiątkach tysięcy wypitych filiżanek kawy.
– Mówimy o „wielkich liczbach”, będących wspólnym sukcesem nas i osób, które nam zaufały. Tym spotem chcemy podziękować wszystkim Klientom, Którzy korzystali i nadal korzystają z wiedzy naszych doradców finansowych – mówi Michał Kulka, dyrektor marketingu w Open Finance SA. – Klimat filmu, muzyka, i zdjęcia podkreślają pozytywne wrażenia związane z wizytą w naszym oddziale. Udało nam się to połączyć z rzadką i trudną rzeczą w reklamie – dużą liczbą szczegółowych danych. Wszystkie podane przez nas liczby, także te dotyczące wypitych filiżanek kawy, są bardzo precyzyjne – dodaje Michał Kulka.
Nowy spot Open Finance, wyprodukowany przez Pro Production, według zdjęć Witolda Płóciennika, w telewizjach emitowany będzie do końca kwietnia br. Elementy kampanii zostaną też wykorzystane w komunikacji internetowej.
Warto podkreślić obecność w spocie Dariusza Makosza, najbardziej doświadczonego doradcy finansowego w Polsce.