Z nieoficjalnych informacji PRNews.pl wynika, że od pierwszego września Paweł Zegarłowicz obejmie stanowisko Dyrektora Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Citi Handlowego. Od 2006 był szefem biura prasowego banku, a przez ostatnie 7 miesięcy pełnił ponadto obowiązki szefa komunikacji.
Zegarłowicz to jeden z najbardziej doświadczonych rzeczników prasowych, który przed prześciem do bankowości przez lata pracował w mediach (głównie w radiu). Najdłużej związany był z Programem Trzecim Polskiego Radia, gdzie pełnił funkcję Dyrektora – Redaktora Naczelnego, szefa Redakcji Aktualności – Zapraszamy do Trójki i w którym przez 11 lat nieprzerwanie redagował i prowadził poranny i popołudniowy Program „Zapraszamy do Trójki”. W swojej karierze zawodowej był także dyrektorem programowym w Radiu TOK FM oraz Radiu ESKA. Współpracował także z prasą, telewizją („TELEEXPRESS”) i portalami internetowymi.
Przed przyjściem do Citi, przez ponad pięć lat, odpowiadał za PR i Marketing w giełdowym DZ Bank Polska. Odpowiadał tam m.in. za projekt zmiany marki z AmerBank na DZ Bank Polska (w AmerBanku współpracował z obecnym prezesem Citi Sławomirem Sikorą), oraz komunikację wdrożenia nowej platformy IT. W Handlowym pojawił się w 2006 r. i objął tam stanowisko szefa biura prasowego.
W ciągu ostatnich sześciu lat kierował zespołem Biura Prasowego, odpowiadającym za budowanie wizerunku Citi w mediach. To on wpadł na pomysł zbudowania w banku studia multimedialnego, które od dwóch lat służy do realizacji programów telewizyjnych „na żywo” oraz produkcji nagrań na potrzeby komunikacji wewnętrznej oraz z klientami i mediami. Jego współpracownicy twierdzą, że jest to jego oczko w głowie. W ciągu pierwszych 12 miesięcy działania studia, wyprodukowano 76 nagrań, które miały wśród pracowników ponad 80 tys obejrzeń. Rok temu zaczął wychodzić z nagraniami na zewnątrz. Jego zespół produkuje filmy umieszczane na YouTube, stronie internetowej czy wysyła je do klientów. Zegarłowicz jest także zwolennikiem budowania wizerunku i prowadzenia komunikacji w social media. Dzięki niemu Citi pojawił się na YouTube, Twitterze czy Facebooku. Dziś fun page „Rabatowcy” ma ponad 77 tys fanów, fun page Citi Mobile blisko 59 tys fanów.
Ma również doświadczenie szkoleniowe: organizował komercyjne konferencje w Institute for International Research; okazjonalnie uczy radia i PR w Studium Public Relations w Akademii im. Leona. Koźmińskiego w Warszawie. Ukończył ekonomie na SGPiS-ie (obecnie Szkoła Głowna Handlowa ) w Warszawie.
Źródło: PR News