20 marca Program Bonusowy PAYBACK rozpoczął nową kampanię reklamową. Zachęca ona do zbierania punktów PAYBACK na stacjach BP i wymiany ich na nagrody znanej marki sportowej 4F. Głównymi kanałami komunikacji są telewizja, kino i YouTube.
20 marca ruszyła trzytygodniowa kampania reklamowa Programu PAYBACK wspierająca działania marketingowe sieci stacji BP. Celem jest zachęcenie uczestników Programu do korzystania z promocji punktowych na stacjach BP i wymiany punktów na nagrody. „W tej kampanii chcemy pokazać, jak proste i szybkie jest zbieranie punktów PAYBACK. Nasz partner przygotował w tym roku liczne promocje pozwalające uzbierać taką ilość punktów w trakcie jednej wizyty na stacji BP, aby móc od razu odebrać nagrodę. Wiosna to powrót do zdrowego stylu życia, dlatego nagrodami, które promujemy w naszej kampanii są produkty znanej marki sportowej 4F”– mówi Piotr Lipiński Senior Marketing & PR Manager PAYBACK.
Spoty reklamowe emitowane będą od 20 marca do 12 kwietnia, przede wszystkim w telewizji (stacje główne i tematyczne), przed seansami w kinach sieci Multikino oraz w Internecie (YouTube). Kampania promowana będzie również w kanałach własnych PAYBACK tj: mailingach do uczestników Programu, na stronie payback.pl i na profilu PAYBACK Polska na Facebooku.
Film reklamowy przygotowała agencja Kineskop (kreacja) i dom produkcyjny High Noon (produkcja). Za planowaniem i zakup mediów odpowiada Havas Media, a za komunikację PR Inspirat Communication.
PAYBACK Polska
PAYBACK to multipartnerski Program Bonusowy, którego uczestnicy mogą zbierać punkty podczas zakupów w wielu popularnych sklepach sprzedaży tradycyjnej oraz online. Dzięki specjalnym promocjom, ofertom oraz kuponom (również elektronicznym) posiadacze kart PAYBACK mogą szybko i łatwo zwiększyć stan konta punktowego. Zebrane punkty PAYBACK można wymienić na atrakcyjne nagrody, mile Miles & More, płacić za zakupy u wybranych partnerów lub przekazać je na program dożywiania dzieci Pajacyk.
W Polsce Program PAYBACK rozpoczął swoją działalność 16 września 2009 roku. Obecnie współpracuje z nim blisko 600 firm partnerskich oraz ponad 150 sklepów online. Korzyścią dla partnerów Programu jest bezpośrednia komunikacja z konsumentami za pomocą platformy marketingowej PAYBACK oraz pozyskanie lojalnych i zadowolonych klientów. W Polsce aktualnie liczba aktywnych kart PAYBACK to blisko osiem milionów. PAYBACK jest częścią Grupy American Express.