PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjePayUp wkracza na polski rynek płatności elektronicznych

PayUp wkracza na polski rynek płatności elektronicznych

Informacje 27.02.2008 (08:24)

Punkty takie, zlokalizowane w całej Polsce, mają stać się miejscem gdzie możliwe będzie dokonanie różnych elektronicznych operacji finansowych. Biorąc pod uwagę atrakcyjną ofertę firmy dla partnerów, detalistów i konsumentów oraz fakt współpracy z silnym lokalnym partnerem – notowaną na giełdzie Grupą Eurocash – oraz już istniejącą sieć 3000 terminali, ma ona spore szanse zrealizować swe ambitne plany.

PayUp Polska jest spółką joint venture założoną przez PayUp Holding i Grupę Eurocash. Spółka, którą utworzono w lipcu 2007, a której przewidywane nakłady inwestycyjne w roku 2008 wyniosą 20 milionów złotych, będzie proponować bezpieczne i innowacyjne usługi płatności elektronicznych o szerokim zakresie. Na początek zaoferuje klientom możliwość doładowywania komórek, później opłacania rachunków i innych usług typu „pre-paid”, a w dłuższej perspektywie, także umożliwi realizację innych usług finansowych realizowanych w punktach handlowych.

„Najczęstszym i największym problemem naszych partnerów – wystawców rachunków, operatorów komórkowych i banków – jest obecnie terminowość. Oczekują oni usługi, która umożliwiłaby szybkie transfery pieniężne, a jednocześnie ograniczyła ryzyko ludzkiego błędu i koszty związane z zarządzaniem płatnościami” – tłumaczy Luis Janeiro, dyrektor zarządzający PayUp Polska. „Z drugiej strony konsumenci poszukują nowych sposobów na wygodne płatności umożliwiające szybkie i bezpieczne uregulowanie rachunków, doładowanie komórek oraz inne tego typu usługi. Postawiliśmy sobie za cel stworzenie takiego systemu, który umożliwiłby konsumentowi załatwienie różnych spraw w jednym miejscu blisko jego domu, detalistom zapewnił dostęp do atrakcyjnych usług i możliwość związania się z międzynarodową marką, co podniosłoby ich obroty. Wystawcom rachunków i operatorom komórkowym system miał umożliwić efektywny outsourcing ściągania płatności” – dodaje Luis Janeiro.

PayUp spełnia te wszystkie warunki ale oferuje jeszcze więcej. Instalowane przez firmę terminale mogą także funkcjonować jako platforma techniczna do obsługi kart płatniczych, kredytowych i debetowych. Mogą one także funkcjonować w przyszłości, jako platforma do rozwoju innych usług finansowych wygodnych dla konsumentów.

“Wchodząc we współpracę z firmą PayUp wnieśliśmy nasze doświadczenie i znajomość polskiego rynku, jak również niezbędną podstawę do rozwoju w postaci już istniejącej sieci punktów handlowych” – mówi Luis Amaral, Prezes Eurocash i przewodniczący Rady Nadzorczej PayUp Polska. W październiku 2007r. sieć terminali PayUp składała się już z ok. 2500 punktów.

Na dzień dzisiejszy PayUp dysponuje siecią 3000 terminali, co oznacza, że liczba ta wzrosła od jesieni o ok. 14%. W tym samym czasie wartość transakcji wzrosła w przybliżeniu o 10%,a liczba transakcji o ok. 13%. Podobnych tendencji wzrostowych należy spodziewaćw kolejnych miesiącach.

“Firma skupia się przede wszystkim na konsumentach i ich potrzebach, dlatego system zapewnia maksymalne bezpieczeństwo transakcji, a dalsza ekspansja związana będzie ze współpracą z niezrzeszonymi punktami handlowymi – a nie tylko z dużymi sieciami handlowymi. Rola, jaką w naszej działalności odegrają partnerzy handlowi, pomoże w zdobyciu zaufania konsumentów. To dlatego najbardziej istotną dla nas kwestią jest właściwy dobór partnerów”– dodaje Luis Janeiro. Możliwość doładowania komórki, lub dokonania płatności za rachunki za pośrednictwem terminali PayUp będzie możliwa więc także w miejscach dotąd pomijanych przez konkurencyjne sieci. Terminale PayUp pojawią się także w mniejszych miastachoraz lokalnych sklepach i kioskach. Właściciele sklepów, którzy zdecydują się na współpracę z marką otrzymają pełne wsparcie marketingowe i techniczne, dostęp do telefonicznego Centrum Obsługi Klienta i pomoc handlowców PayUp, co pozwoli im uczynić z usługi źródło dodatkowych dochodów. Jednocześnie fakt zaoferowania klientom wygodnej usługi przyczyni się do wzrostu lojalności klientów i poziomu ich satysfakcji z lokalnego punktu handlowego.

“Najważniejszymi wartościami marki PayUp jest wygoda, łatwość obsługi, przejrzystość finansowa oraz wiarygodność” – kontynuuje Luis Janeiro. “Chcemy aby marka postrzegana była przez pryzmat tego, jak łatwo i przyjemnie korzysta się z zaoferowanej pod nią usługi oraz faktu, że jest ona przyjazna i pomocna dla użytkownika. Dzięki niej konsument będzie miał więcej czasu na własne przyjemności”. Punkty handlowe oferujące usługę PayUp będą wyraźnie oznaczone i wyposażone w materiały reklamowe, a sama usługa otrzyma dodatkowo silne wsparcie PR-owe oraz promowana będzie przez działania konsumenckie.

„Do końca 2008 roku planujemy rozbudować sieć do 6500 terminali – wszystko po to, aby być blisko polskich konsumentów” – podsumowuje Janeiro.

PLIK PDF

2008-02-27
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców