Rusza kampania promocyjna Subfunduszu SKARBIEC-ALOKACJI GLOBALNEJ. W planach m.in. emisja reklam telewizyjnych i prasowych. Motywem przewodnim kampanii jest walizka zawierająca symbole, które najczęściej kojarzone są z dynamicznie rozwijającymi się rynkami, w szczególności z krajami zaliczanymi do grupy BRIC (Brazylia, Rosja, Indie i Chiny).
W ramach kampanii telewizyjnej pojawi się 15-sekundowy spot reklamowy. Równolegle pojawią się reklamy w prasie biznesowej, a na klientów w Punktach Obsługi będą czekać materiały BTL – ulotki oraz woblery. Kreację kampanii (zarówno ATL jak i BTL) przygotował Departament Marketingu SKARBIEC TFI, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Easymedia.
– Zdecydowaliśmy się zintensyfikować działania reklamowe promujące nasze fundusze. Pomimo dużych wahań indeksów na większości rynków akcji, coraz więcej osób myśli o powrocie do inwestowania w jednostki uczestnictwa TFI – powiedział Piotr Bieńkuński, członek zarządu SKARBIEC TFI.
Polityka inwestycyjna Subfunduszu SKARBIEC-ALOKACJI GLOBALNEJ zakłada geograficzną alokację aktywów funduszu na rynki o wysokiej dynamice wzrostu, poprzez odpowiedni dobór instrumentów odwzorowujących zachowanie się rynków zaliczanych do „emerging markets” w szczególności krajów z grupy BRIC ( Brazylia, Rosja, Indie czy Chiny).
Subfundusz SKARBIEC-Alokacji Globalnej jest rekomendowany szczególnie osobom zainteresowanym długoterminowym inwestowaniem (minimalny horyzont czasowy inwestycji to 3-4 lata), które oczekują wykorzystania potencjału wzrostowego globalnych rynków akcji i jednocześnie akceptują wysoki poziom ryzyka. Minimalna wysokość pierwszej wpłaty to 100 PLN lub 1.000 EUR. SKARBIEC TFI pobiera opłatę manipulacyjną za każdą wpłatę w wysokości maksymalnej 5,5% oraz opłatę za zarządzanie, która wynosi maksymalnie 4%.
Źródło: Skarbiec TFI