Po pierwszych dwóch tygodniach obecności na polskim rynku Polacy mieli już ponad milion kart, a po 6 miesiącach liczba ta przekroczyła 5 milionów. To średnio ponad 833 tysiące kart miesięcznie. W ciągu sześciu miesięcy od startu Programu uczestnicy wymienili punkty PAYBACK na łącznie ponad 330 tysięcy różnego rodzaju nagród.
Program PAYBACK cieszy się popularnością w całej Polsce – punkty chętnie zbierają zarówno młodsi, jak i starsi, z małych i dużych miast. Średnia wieku uczestnika Programu wynosi 33,8 lat, a przeciętne gospodarstwo domowe składa się z 2,1 osoby. W Programie uczestniczą zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Miejscowością, w której PAYBACK cieszy się największą popularnością jest Raszyn k. Warszawy, gdzie kartę posiada ponad 90% gospodarstw domowych.
Najwięcej punktów PAYBACK zebrali jak do tej pory mieszkańcy Warszawy, Poznania, Krakowa i Łodzi. Najdroższa nagroda wybrana przez uczestnika Programu to telewizor 37″ Philips Aurea o wartości 429 999 punktów PAYBACK. Uczestnicy Programu nie tylko wymieniają punkty na nagrody, ale również chętnie przekazują je na rzecz Fundacji TVN „Nie jesteś sam”.
Program PAYBACK ma też trzech pierwszych punktowych milionerów. Rekordziści mieszkają w Gliwicach, Białymstoku i Tychach.
„Stale rosnąca popularność naszego Programu wśród Polaków bardzo nas cieszy. Na początku działalności w Polsce zakładaliśmy, że liczbę 5 milionów kart osiągniemy dopiero po roku, więc wynik jaki zanotowaliśmy po sześciu miesiącach jest dla nas niezwykle satysfakcjonujący” – komentuje Sylwia Pyśkiewicz dyrektor Zarządzająca Loyalty Partner Polska. „Przykładamy dużą wagę do nieustannego rozwoju Programu. Oferujemy uczestnikom nowe, atrakcyjne możliwości zbierania i wymiany punktów. W marcu poszerzyliśmy portfolio partnerów o trzy nowe, dynamicznie rozwijające się marki – APTEKA1, JYSK i MANGO MEDIA – to kolejny etap rozwoju PAYBACK w Polsce” – dodaje Sylwia Pyśkiewicz.
Źródło: PayBACK