W fazie budowy siatki dystrybucyjnej „db kredyt” wspierała otwieranie nowych oddziałów głównie za pomocą lokalnych kampanii z wykorzystaniem outdooru, prasy i radia, a także działaniami micromarketingowymi i ambientowymi skierowanymi bezpośrednio do konsumentów. Obecnie działania reklamowe marki zwiększają swój zakres.
Otwarciu oddziałów w Warszawie towarzyszy kampania podzielona na dwa etapy. W pierwszym skupiono się przede wszystkim na zakomunikowaniu pojawienia się nowej marki i uświadomieniu potencjalnym klientom, że w ich bezpośrednim otoczeniu pojawił się nowy punkt, który powinni wziąć pod uwagę w swoich poszukiwaniach kredytowych. Drugi etap to część kampanii promocji letniej kredytów gotówkowych realizowanej pod aktualnym w tym okresie roku hasłem związanym z odchudzaniem.
„Jednym z elementów kampanii launchowej w stolicy stała się akcja ambientowa, która spotkała się ze szczególnie dobrym odbiorem ” – mówi Magdalena Tuczyńska, Head of Business, agencji AdWorks odpowiadającej za realizację działań reklamowych dla „db kredyt” – „Okolice nowych placówek zostały dosłownie zasypane memo stickami w 10 różnych wersjach komunikatowych dopasowanych treścią do miejsca, w których zostały umieszczone”.