Największy polski bank zakończył przetarg na dom mediowy. Nowym partnerem PKO Banku Polskiego będzie Havas Media.

– PKO Bank Polski to najsilniejsza marka bankowa na polskim rynku. Mamy ambicję, by umacniać wartość marki i prowadzić bardzo aktywną komunikację marketingową. Dlatego poszukiwaliśmy partnera, który może sprostać naszym ambicjom. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie procentowała efektywnymi kampaniami i pomoże jeszcze lepiej pokazać klientom jakość naszych usług – podsumowuje Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu PKO Banku Polskiego.
– W przetargu zaprezentowaliśmy innowacyjną strategię stworzoną przez nasze CSA (Customer Science Analytics) napędzaną danymi Converged i uwzględniającą technologię AI. To podejście, odpowiadające na wyzwania współczesnego świata zarówno z punktu widzenia komunikacji, jak i pod względem rosnących oczekiwań klientów banku – komentuje Marcin Błoński, Business Unit Managing Partner Havas Media.
Havas Media będzie odpowiadał za tworzenie i realizację strategii mediowej PKO Banku Polskiego oraz zakup mediów online i offline zarówno dla banku jak i spółek grupy kapitałowej.
Źródło: PKO BP