Do tej pory z płatności mobilnych w ramach IKO mogli korzystać tylko klienci indywidualni. Od 25 kwietnia taka usługa dostępna jest dla użytkowników korporacyjnych kart kredytowych i obciążeniowych.
Muszą być oni jednak jednocześnie klientami indywidualnymi PKO Banku Polskiego, mającymi aktywną aplikację mobilną IKO na telefonie z systemem Android. System operacyjny musi mieć wersję 4.4 lub wyższą, a telefon być wyposażony w moduł NFC. Konfiguracja płatności odbywa się w aplikacji mobilnej IKO.
PKO BP przypomina, że aplikacja IKO może zostać zainstalowana na więcej niż jednym telefonie. W takim przypadku dla każdego urządzenia można „podpiąć” inną kartę. Można wykorzystać telefon służbowy do realizowania płatności zbliżeniowych IKO kartą korporacyjną, na telefonie prywatnym pozostawiając płatności kartą indywidualną.
Na koniec I kwartału 2019 r. klienci PKO BP korzystali z 273 230 zwirtualizowanych kart HCE w ramach aplikacji IKO.