Bank wdraża ograniczenia w związku ze stanem epidemicznym. Zachęca klientów do korzystania z usługi Western Union za pomocą bankowości internetowej iPKO.
PKO Bank Polski poinformował klientów o tym, że wstrzymuje obsługę przekazów Western Union w placówkach. Jednocześnie zachęca ich, by zostali w domu i korzystali usługi przez internet. W serwisie iPKO klienci mogą m.in. nadać i odebrać przekaz oraz sprawdzić jego status. Odebrać przekaz można też w aplikacji mobilnej IKO (nie dotyczy klientów Inteligo).
To kolejne środki ostrożności, jakie podjął bank w związku z zagrożeniem epidemicznym. Oprócz zawieszenia realizacji przekazów Western Union w placówkach, bank m.in. zwiększył odległości między stanowiskami, umożliwił pracę w rękawiczkach i ograniczył tryb sprzedażowy – placówki działają w trybie operacyjnym. Więcej na ten temat w tekście „Dbajcie o siebie, ale pamiętajcie o biznesie”. Banki tłumaczą, jakie działania podjęły, by chronić swoich pracowników.