PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAktualnościPlebiscyt „Mistrz Handlu i Usług MasterCard® 2008” rozstrzygnięty

Plebiscyt „Mistrz Handlu i Usług MasterCard® 2008” rozstrzygnięty

Aktualności 04.06.2008 (07:59)

– To dla mnie zaszczyt, że w imieniu polskich konsumentów mogę po raz kolejny uhonorować zwycięzców Plebiscytu „Mistrz Handlu i Usług MasterCard® 2008”. Celem plebiscytu jest promowanie dobrych wzorów i praktyk handlowych poprzez wyróżnienie tych sieci handlowo-usługowych, które dostarczają najwyższej jakości usług swoim klientom. Jako dostawca innowacyjnych rozwiązań płatniczych, MasterCard czynnie wspiera rozwój handlu i tym samym wspiera wzrost poziomu usług na polskim rynku dbając o to, by robienie zakupów było przyjemnym spędzaniem czasu – powiedział podczas wręczania nagród dyrektor generalny Przedstawicielstwa MasterCard Europe w Polsce Paweł Rychliński.

– Porównując wyniki tegorocznej edycji konkursu Mistrz Handlu i Usług z wynikami zeszłorocznymi, można wysnuć dwa wnioski. Prawie we wszystkich kategoriach przynajmniej minimalnie wzrosły oceny, czyli sprzedawcom coraz lepiej udaje się zaspakajać potrzeby konsumentów. Po drugie, w większości kategorii, ci, co nie znaleźli się na podium zwycięzców, tylko minimalnie gorzej byli oceniani niż  zwycięzcy. Co oznacza, że prawie wszystkie działające sieci reprezentują wyrównany, bardzo wysoki poziom obsługi i tylko w nielicznych kategoriach widać wyraźnych liderów, którzy  trwale i zdecydowani przeważają nad pozostałymi .  Taka wyrówna stawka oznacza, że  kolejne edycje konkursu mogą przynieść nowe  przetasowania, ponieważ konkurenci spoza podium są bardzo blisko zwycięzców. Na pewno będzie to stale mobilizowało sieci handlowe do współzawodnictwa z korzyścią przede wszystkim dla konsumentów, czyli nas wszystkich – dodał Jacek Dohnalik, dyrektor MSC w Pentor Research International

W badaniu przeprowadzonym w drugiej edycji Plebiscytu uwzględnione zostały kategorie, które odpowiadają najczęstszym potrzebom zakupowym przeciętnego polskiego konsumenta. Respondenci wybierali w nim sieci, które ich zdaniem najbardziej zasługiwały na tytuł: hipermarket roku, supermarket roku, dyskont roku, sklep z wyposażeniem wnętrz lub meblowy roku, market budowlany roku, sklep ze sprzętem RTV/AGD roku, sklep perfumeryjno–drogeryjny roku, sklep obuwniczy/odzieżowy roku, polski sklep internetowy roku oraz stacja benzynowa roku.

W kategorii „Hipermarket Roku”:

I miejsce – sieć hipermarketów Auchan

Auchan został szczególnie wysoko oceniony za szeroki asortyment, najlepszą informację o sieci skierowaną do klientów i obsługę, atrakcyjną ekspozycję oraz dogodne formy płatności

W kategorii „Supermarket Roku”:

I miejsce – sieć supermarketów Piotr i Paweł

To sieć najlepiej oceniana przez swoich klientów pod względem informacji skierowanych do konsumentów, bogatego asortymentu, lokalizacji i najlepszej obsługi

W kategorii „Dyskont Roku”:

I miejsce – sieć sklepów Biedronka

Biedronka najwyższą notę zyskała ze względu na korzystny poziom cen, lokalizację i dobry dojazd oraz najlepszą obsługę.

W kategorii „Sklep z Wyposażeniem Wnętrz lub Meblowy Roku”:

I miejsce – sieć Ikea

Według opinii konsumentów Ikea została wyróżniona pod względem najbogatszego asortymentu, najlepszej informacji, najkorzystniejszego poziomu cen, najdogodniejszych form płatności oraz najatrakcyjniejszej ekspozycji towaru

W kategorii „Market Budowlany Roku”:

I miejsce – sieć Castorama

Lider kategorii w ocenie ogólnej i cząstkowej. Ceniona najwyżej za bogaty asortyment, najlepszych sprzedawców i fachową obsługę, dogodne formy płatności i lokalizację oraz korzystny poziom cen.

W kategorii „Sklep Perfumeryjno-Drogeryjny Roku”:

I miejsce – sieć drogerii Sephora

Najwyżej oceniona zarówno w skali ogólnej jak i w poszczególnych wymiarach, zwłaszcza za najlepszych sprzedawców i atrakcyjną ekspozycję towaru

W kategorii „Sklep Odzieżowy/Obuwniczy Roku”:

I miejsce – sieć sklepów Reserved

Konsumenci najwyżej ocenili Reserved w klasyfikacji ogólnej i cząstkowej za poziom cen,

bogaty design, atrakcyjną ekspozycję towaru oraz lokalizację.

W kategorii „Sklep RTV/AGD Roku”:

I miejsce – sieć elektromegamarketów Media Markt

Zwycięzca kategorii, najlepiej oceniany we wszystkich wymiarach klasyfikacji cząstkowej.

W kategorii „Stacja Benzynowa Roku”:

I miejsce – sieć BP

Ta sieć została najlepiej oceniana w wymiarze ogólnym, a także ze względu na najbardziej atrakcyjną ekspozycję i bogaty asortyment towarów.

W kategorii „Sklep Internetowy Roku”:

I miejsce – Agito.pl

Ten sklep wyróżnił się w ocenie internatów m.in. za korzystny poziom cen, szybką realizację zamówienia, dogodne formy płatności, przyjazną i profesjonalną obsługę, dobry opis produktów, niskie koszty dostawy, zapewnienie bezpieczeństwa dokonywanych transakcji oraz dobrą organizację dostawy produktu.

W Plebiscycie Internautów:

I miejsce – sklep Agito.pl

Zwyciężył, zdobywając największą liczbę głosów w Plebiscycie Internatów.

Plebiscyt Mistrz Handlu i Usług MasterCard® 2008” składał się z dwóch części. Pierwszą stanowiło badanie opinii przeprowadzone przez Pentor Research International na reprezentatywnej grupie Polaków, w którym konsumenci oceniali jakość usług oferowanych przez sieci handlowo-usługowe. Warunkiem głosowania było tu doświadczenie respondenta – wizyta w danym sklepie nie wcześniej niż 3 lub 6 miesięcy przed badaniem, w zależności od kategorii i możliwość porównania oferty z innymi sklepem z danej kategorii. Wyniki Plebiscytu uwzględniały głosy tylko tych respondentów, którzy mogli porównywać walory wybranych sklepów w ramach kategorii. Wybierając najlepsze sieci, badani brali pod uwagę m.in. różnorodność i jakość asortymentu, poziom cen, dostępne formy płatności, sprawność obsługi kart i system sprzedaży ratalnej, jakość usług, lokalizację oraz kompetencje personelu i sposób, w jaki byli traktowani robiąc zakupy lub też korzystając z usług wybranych sieci. Wyniki badania pozwoliły wyłonić 9 sieci handlowo-usługowych ocenionych najwyżej pod względem jakościowym. W ramach drugiej części projektu przeprowadzony został Plebiscyt Internautów, w którym konsumenci oddając swoje głosy na wybrane sieci handlowo-usługowe na stronie konkursowej www.mistrzhandlu.pl decydowali, kto zostanie dodatkowo uhonorowany tytułem Mistrz Handlu i Usług MasterCard® 2007. Tytuł ten ma charakter „ponadkategorialny”. Oprócz tego internauci biorący udział w Plebiscycie Internautów wskazywali również najlepszy ich zdaniem polski sklep internetowy.

Sieci handlowo-usługowe, to nie jedyni nagrodzeni w Plebiscycie Mistrz Handlu i Usług MasterCard® 2007”, również ci, którzy oddawali głosy na stronie internetowej wskazując swojego faworyta do tytułu Mistrza i uzasadnili w kilku słowach swój wybór, mieli szansę na wygranie atrakcyjnych nagród, w tym zestawów kina domowego i odtwarzaczy DVD.

mastercard 2008-06-04
Redakcja PRNews.pl
Tagi: mastercard

Sprawdź także:

a 0 Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.
06.12.2025 (20:07) – informacja prasowa

Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w listopadzie 2025 r.

W listopadzie 2025 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 175,24 mln transakcji o łącznej wartości 742,18 mld zł. W …

a 0 PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.
06.12.2025 (20:06) – informacja prasowa

PIU: Blisko 40 mld zł wypłaconych odszkodowań i świadczeń po III kwartale 2025 r.

To o 8,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2024 r. Systematycznie rośnie zarówno liczba ubezpieczonych, jak i …

a 0 KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego
06.12.2025 (20:04) – informacja prasowa

KNF daje zielone światło VeloBankowi na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego

Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) jednogłośnie wyraziła zgodę na przejęcie części detalicznej Citi Handlowego przez …

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

PRNews.pl

Zobacz również

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Do Bankier.pl napisała pracownica PKO BP, wskazując,…

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców