Liberty Direct wspiera internautów w walce z małymi złośliwościami losu. Na nowej platformie kontentowej „Pogromcy Złośliwości” firma zamieszcza porady o tematyce podróżniczej, motoryzacyjnej i mieszkaniowej.
Platforma została podzielona na trzy odrębne sekcje tematyczne: „Samochód”, „Dom” i „Podróże”. Zamieszczane wpisy są luźno związane z tematyką ubezpieczeń turystycznych, mieszkaniowych i komunikacyjnych, czyli głównym obszarem działalności ubezpieczyciela. Można się z nich m.in. dowiedzieć, jak prawidłowo przewozić zwierzęta w aucie osobowym, przygotować się do wakacji w Egipcie czy postępować w przypadku zgubienia bagażu.
„Naszym celem było stworzenie użytecznej, wygodnej w obsłudze platformy poradnikowej, z której mogą czerpać wszyscy zainteresowani– mówi Marta Kociorska, specjalista ds. projektów internetowych w Liberty Direct. –„Pogromcy Złośliwości” to nie tylko baza przydatnych informacji, ale po prostu przyjemna lektura. Chcemy, aby publikowane wpisy były angażujące, dlatego wszystkie są napisane przystępnym językiem i utrzymane w lekkim stylu”– dodaje.
Dla użytkowników platformy jest również przygotowywany newsletter. Każda osoba, która zostanie jego subskrybentem, otrzyma 10% zniżki na ubezpieczenia turystyczne.
„Platforma Pogromcy Złośliwości” wpisuje się w strategię działań społeczno-edukacyjnych Liberty Direct, w ramach których ubezpieczyciel prowadzi również fanpage „Bezpieczny Mały Pasażer” oraz kampanię „Prędkość w mieście to obciach”, zachęcającą do przepisowej jazdy samochodem w terenie zabudowanym.
Platforma jest dostępna pod adresem: https://www.libertydirect.pl/pogromcy