Uczestnicy konkursu od 5 lutego do 5 marca wysłali prawie 200 tysięcy sms-ów. Nadawcy czterech z nich, wraz z osobami towarzyszącymi, polecą na wielką imprezę do USA. Dodatkowe dwa podwójne bilety można było otrzymać od patronów medialnych akcji – Radiostacji i MTV.
Ale przygotowania do Miller Music Tour w USA obejmowały w Polsce nie tylko konkurs sms-owy. Tegoroczna promocja związana z tym wydarzeniem obejmowała zarówno duże eventy w lokalach, kilkadziesiąt mniejszych imprez, promocje w ośrodkach akademickich i centrach miast, akcje promocyjne z limuzynami…
Uczestnikom tych wydarzeń szczególnie mocno utkwi w pamięci niezapomniany występ gorącego hiszpańskiego duetu DJ’skiego – Chus & Cebalos w poznańskim klubie SQ, dwa niezapomniane sety D- Formation (w Sopocie i Krakowie), a także naprawdę mega impreza w katowickim klubie Wyższy Wymiar. Finał imprez odbył się w warszawskim klubie Klatka. I tutaj klubowicze dopisali. Już około północy praktycznie nie dało się wcisnąć do lokalu!
To był jednak tylko przedsmak tego, co czeka szczęśliwców za Oceanem. Managerowie marki Miller – sponsora Miller Music Tour USA – mówią o niezapomnianym maratonie imprezowym w największych miastach Stanów Zjednoczonych, o najlepszych klubach, hotelach i restauracjach otwartych dla uczestników MMT, o pięknych limuzynach i prywatnym JET’cie, który wozić będzie uczestników imprezy… Słowem imprezowy wyjazd marzeń „na bogato”.
Dodać warto, że wśród uczestników MMT USA znajdą się imprezowicze z ponad 40 krajów. Organizatorzy zapewniają też, że niespodzianek z całą pewnością nie zabraknie. Podczas poprzedniej edycji MMT uczestnicy wyjazdu mogli bawić się w kasynach Las Vegas, jeździć samochodami typu streatch hummer oraz spotkać się oko w oko z największymi gwiazdami kina na rozdaniu nagród MTV Movie Award czy poznać Snoop Doga na specjalnym koncercie.