Euler Hermes organizuje kampanię marketingową „Z polecenia świat się zmienia”, dzięki której zostanie wsparty program Pajacyk, prowadzony przez Polską Akcję Humanitarną.
Ogólnopolska akcja „Z polecenia świat się zmienia”, została zainaugurowana 10 września br., podczas corocznego pikniku „Pożegnanie lata z Euler Hermes”. Celem inicjatywy Euler Hermes jest stworzenie grupy networkingowej, czyli firm wzajemnie się polecających. Projekt połączony jest z bardzo ważną akcją, która ma na celu wsparcie programu dożywiania dzieci w szkołach i świetlicach w całej Polsce.
Przez najbliższe kilka tygodni klienci, kontrahenci oraz pracownicy grupy Euler Hermes, będą proszeni o zarekomendowanie firm i osób, które mogłyby stać się partnerami biznesowymi w ramach grupy networkingowej. Za każde ”POLECENIE”, Euler Hermes przekaże pieniądze na konto programu Pajacyk. Zgłoszenia można dokonywać na stronie internetowej.
– Wspieranie programu Pajacyk jest szczególnie ważne obecnie – na początku roku szkolnego. Cieszymy się, iż organizując akcję „Z polecenia świat się zmienia”, przyczynimy się do pomocy dzieciom będącym w trudnej sytuacji materialnej – mówi Robert Dunaj, dyrektor marketingu i komunikacji w Euler Hermes.
Projekt „Z polecenia świat się zmienia”, to kolejna inicjatywa, w ramach której Euler Hermes wspiera osoby w trudnej sytuacji życiowej. W kwietniu Euler Hermes znalazł się w gronie instytucji, które w ramach projektu „Run for Life AMA Team – bieg po lepsze życie dla Huberta” pomogły w sfinansowaniu rehabilitacji chłopca z Człuchowa.
Pajacyk to nazwa programu dożywiania dzieci w szkołach i świetlicach, który prowadzi Polska Akcja Humanitarna. Wystarczy około 3 zł, żeby zapewnić dziecku jeden ciepły posiłek. Dzięki akcji Pajacyk aktualnie dożywianych jest ponad 1300 dzieci w 64 placówkach w 16 województwach.
Źródło: Euler Hermes