Ostatnio, już po raz siódmy, przedstawiciele świata ubezpieczeń i świata bankowości spotkali się, by dyskutować o pogłębianiu wzajemnej współpracy. Podczas gdy instytucje zastanawiają się jak skutecznie robić biznes, przeciętny klient wciąż nie rozumie co ubezpieczenia robią dziś w bankach.
W ofercie banków znajdziemy dziś także produkty ubezpieczeniowe. Występują najczęściej u boku produktów kredytowych (kart kredytowych, kredytów gotówkowych i hipotecznych), zabezpieczając bank na wypadek, gdyby klient nie wywiązał się ze zobowiązania i zaprzestał spłacania kredytu. Oprócz tego, banki coraz częściej występują też w roli sprzedawcy ubezpieczeń, oferując polisy niepowiązane z produktami bankowymi.
W tym wydaniu „Śniadania Bankiera” Katarzyna Wojewoda-Leśniewicz rozmawia z Malwiną Wrotniak, ekspertem Bankier.pl, o tym, dlaczego klient miałby kupować ubezpieczenia w banku i o kierunkach dalszego rozwoju współpracy banków i ubezpieczycieli.
Źródło: Bankier.tv