Do końca roku Hestia chce mieć 70 stoisk w centrach handlowych i supermarketach. Już teraz polisy w centrach handlowych sprzedaje ponad 100 agentów, pracujących na stoisku wyposażonym w sprzęt komputerowy i terminal do płatności kartą. W marketach swoje stoiska posiada również Warta. Motobank, mający w ofercie polisy wszystkich większych towarzystw, także dostrzegł szanse na zwiększenie sprzedaży w supermarketach. Obecnie ma już dziewięć lokalizacji w galeriach handlowych w Warszawie i dwie w Katowicach
Pod koniec roku polisy zacznie sprzedawać Tesco. W Wielkiej Brytanii i Irlandii Tesco prowadzi sprzedaż tylko przez Internet. Firma nie utrzymuje ani agentów, ani call center i dzięki temu może zaoferować polisy z 40-proc. dyskontem w stosunku do oferty konkurencji. Firma działa w oparciu o model, w którym sklep firmuje polisę, a stroną organizacyjną zajmuje się pozostający nieco w cieniu ubezpieczyciel. Możliwe, że w Polsce Tesco zdecyduje się namówić do wystawiania polis irlandzkie lub brytyjskie towarzystwo.