Już w ponad 2 000 Urzędów Pocztowych na terenie całego kraju działają Stanowiska Finansowe, zapewniając Klientom wygodny i szybki dostęp do produktów banku.
W ramach wspólnego projektu Poczty Polskiej i Banku Pocztowego, w Urzędach Poczty powstają Stanowiska Finansowe z on-linowym dostępem do systemu bankowego. Do tej pory uruchomiono 2035 takich punktów. Do końca roku bank planuje otworzyć ok. 2300 stanowisk.
Klienci mogą skorzystać z usług finansowych Banku Pocztowego we wszystkich Urzędach Pocztowych. Jednak podstawową zaletą Stanowisk Finansowych znajdujących się w urzędach jest możliwość dokonywania operacji w czasie rzeczywistym, dzięki czemu od ręki podpisuje się z klientem umowę na takich samych zasadach, jak w oddziale Banku Pocztowego. Tak zorganizowana sieć sprzedaży umożliwia swobodne korzystanie z usług bankowych klientom nawet w małych miejscowościach.
Projekt ten wiąże się również z przeszkoleniem pracowników Poczty Polskiej, którzy zajmują się obsługą klientów na stanowiskach. Aktualna liczba certyfikowanych przez bank pracowników Poczty wynosi 7 000.
Klienci mają dostęp do usług Banku Pocztowego za pośrednictwem 57 placówek banku, blisko 5000 Urzędów Poczty Polskiej, a także zdalnych kanałów obsługi – bankowości elektronicznej oraz infolinii.
Źródło: Bank Pocztowy