Nowy mBank jest już dostępny dla przeszło miliona klientów. Jego użytkownicy korzystają z rozwiązań dostępnych w nowym serwisie transakcyjnym, mimo alternatywy w postaci dotychczasowego systemu. mBank ma nadzieję, że w 2015 r. liczba jego klientów przekroczy 5 mln.
Uruchomiony w czerwcu br. serwis transakcyjny został zbudowany od podstaw przez 200-osobowy zespół BRE. Dzięki niemu klienci mogą korzystać z nowych rozwiązań, a dotychczas oferowane produkty i usługi obsługiwane są w bardziej przystępny sposób.
Z każdym dniem liczba użytkowników nowego serwisu transakcyjnego mBanku zwiększa się o kilkadziesiąt tysięcy – obecnie dostęp do niego ma już przeszło 1 mln osób (zarówno nowych, jak i dotychczasowych klientów banku).
– Mamy nadzieję, że ten projekt będzie ważnym elementem naszej przewagi konkurencyjnej, zarówno w relacjach z dotychczasowymi klientami, jak i nowymi. Mamy ambicję, by na 15-lecie marki mBank, w 2015 r., z naszych usług korzystało 5 mln klientów – deklaruje Cezary Kocik, wiceprezes zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej.
– Udostępnienie projektu nowego mBanku szerokiej publiczności ma dla nas nie tylko wymiar symboliczny, ale również praktyczny. Na bieżąco analizujemy rosnący ruch w serwisie, który przekroczył milion odwiedzin tygodniowo, co pomaga nam w dalszym rozwoju tego narzędzia, zgodnie z oczekiwaniami klientów – mówi Michał Panowicz, szef projektu nowego mBanku. – Dzięki takim działaniom 65 proc. klientów z najdłuższym stażem w nowym mBanku loguje się regularnie do nowej platformy – dodaje Panowicz.
dotychczasowi klienci banku, posiadający dostęp do nowego serwisu (osoby, które otworzyły rachunek przed 4 czerwca br.), wciąż mogą korzystać z jego wcześniejszej wersji.
Nowy mBank to ponad 200 funkcji i usprawnień bankowości elektronicznej. Wśród nich znalazły się m.in.:
- platforma rabatowa mOKAZJE – pozwalająca zarabiać podczas wydawania pieniędzy;
- mNawigacja finansowa – upraszczająca zarządzanie domowym budżetem;
- Ekspert online – wirtualny oddział bankowy, umożliwiający video-połączenia z ekspertami banku, z dowolnego miejsca;
- mądra wyszukiwarka – oferująca wyszukiwanie tak intuicyjne, jak w internecie;
- przelewy przez SMS i Facebooka – dzięki którym nie trzeba pamiętać nr rachunków odbiorców.
Obecnie, pod marką mBanku, BRE Bank – trzeci największy bank w Polsce pod względem wielkości aktywów – świadczy usługi bankowości detalicznej online. Docelowo, w listopadzie br., nazwa mBanku zastąpi pozostałe marki z Grupy BRE – MultiBank i BRE Bank. Od tego momentu bank będzie świadczyć dotychczasowe usługi pod nowym, wspólnym logo.