Fiolet Powszechny Dom Kredytowy S.A. zmienił nazwę na Powszechny Dom Kredytowy S.A. Odświeżone zostało również logo oraz system identyfikacji wizualnej firmy.
Wrocławski pośrednik finansowy rozszerza horyzonty – po rozbudowaniu oferty produktowej i otwarciu się na rynek MSP, przyszedł czas na kosmetykę nazwy i logo.
– Zmiana nazwy i identyfikacji wizualnej to kolejny etap konsekwentnie wdrażanej strategii rozwoju i śmiałych zmian, które docelowo mają umocnić markę w świadomości potencjalnych Klientów, a także pośrednio wpłynąć na wzmocnienie naszej pozycji sprzedażowej – mówi Ireneusz Wąsowicz, Prezes Powszechnego Domu Kredytowego S.A. – W naszych działaniach bazujemy na wieloletnim doświadczeniu i tradycjach, jednak odważnie patrzymy w przyszłość, dlatego postanowiliśmy tchnąć nowego ducha również w sferę wizualną firmy.
Odmienione logo łączy stabilne korzenie firmy z nową strategią rozwoju i zintensyfikowanymi działaniami wizerunkowo-sprzedażowymi. Znak firmowy spółki bazuje na dobrze znanym przez Klientów projekcie w odświeżonej formie. PDK S.A. pozostaje przy kolorze nasyconego fioletu, który wyróżnia firmę na rynku doradców i pośredników finansowych.
PDK S.A., oprócz wizerunkowej metamorfozy, wprowadził w ostatnim czasie również istotne zmiany w portfelu produktowym i kanałach dystrybucji. Rozbudowa oferty umożliwiła pośrednikowi dynamiczne otwarcie się na sektor mikro i małych firm. – Rozszerzenie wachlarza produktów dedykowanych między innymi przedsiębiorcom prowadzącym działalność gospodarczą to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku, rozwój sektora MSP oraz potrzeby osób samozatrudnionych – wyjaśnia Ireneusz Wąsowicz.
Ponadto, z początkiem lutego br., PDK S.A. został przyjęty w poczet członków Związku Firm Doradztwa Finansowego.
Źródło: Powszechny Dom Kredytowy