Z początkiem września br. ruszyła kampania reklamowa firmy Pragma Inkaso, specjalizującej się w obrocie wierzytelnościami. Działania marketingowe Spółki będą prowadzone przez blisko dziewięć miesięcy w prasie finansowej i branżowej oraz na portalach tematycznych.
Kampania skierowana jest do przedsiębiorców i ma na celu wzmocnienie wizerunku spółki oraz podniesienie świadomości usług oferowanych przez Pragmę Inkaso.
Pragma Inkaso to jeden z liderów branży obrotu wierzytelnościami w segmencie B2B, od 2010 roku notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Firma systematycznie rozwija swoje kompetencje, dzięki czemu buduje coraz większe grono stałych klientów. W ramach przyjętej strategii rozwoju, we wrześniu br. rozpoczęła się kampania reklamowa mająca na celu wzmocnienie wizerunku marki Pragma Inkaso w branży obrotu wierzytelnościami. Planowany okres trwania kampanii wyniesie około 9 miesięcy.
„Podjęte działania to jeden w etapów utwierdzania wizerunku naszej firmy jako solidnego partnera w biznesie. Zastosowaliśmy hasła reklamowe odnoszące się do prawdziwych doświadczeń oraz przeżyć naszych klientów. Wychodzimy naprzeciw rosnącym oczekiwaniom rynku, oferując ściśle sprofilowane i szyte na miarę usługi w zakresie obrotu wierzytelnościami. Prowadzimy politykę prokonsumencką, która w dłuższej perspektywie czasu powinna zaowocować rozbudową portfela naszych klientów” – mówi Danuta Czapeczko, Dyrektor Marketingu Pragma Inkaso.
Kampania reklamowa skierowana jest do przedsiębiorców, którzy szukają odpowiednich narzędzi służących do zarządzania swoimi należnościami. Pragma Inkaso wykorzystuje do działań reklamowych media drukowane (tygodniki oraz miesięczniki finansowe i biznesowe), a także tematyczne portale internetowe. W wybranych serwisach zostaną umieszczone bannery oraz prowadzony będzie ściśle sprofilowany mailing. Za projekt kampanii oraz jej realizację jest odpowiedzialny dział marketingu Pragma Inkaso.
Źródło: Pragma Inkaso