Od 20 lutego PAYBACK uruchamia nową platformę e-kuponową. „Nowe, szybkie, wygodne” – pod takim hasłem Program prezentuje eKupony, które aktywowane są przez Internet lub za pomocą smartfonów i nie wymagają drukowania. Wersja testowa platformy przyniosła satysfakcjonujące rezultaty.
Przez blisko cztery tygodnie PAYBACK będzie informował na temat nowej platformy e-kuponowej, która powstała, aby ułatwić użytkownikom zbieranie punktów promocyjnych. eKupony to nowe rozwiązanie, które działa bez drukowania i okazywania przy kasie w chwili dokonywania zakupu. Zarejestrowany uczestnik Programu PAYBACK regularnie otrzymuje na swoje konto pakiet spersonalizowanych eKuponów. Wystarczy jedno kliknięcie, aby eKupon aktywował się automatycznie. W chwili dokonania transakcji i po okazaniu karty PAYBACK, punkty promocyjne wpłyną na konto uczestnika.
Podążając za trendami rynkowymi program przenosi się do kanału mobilnego. Stworzono aplikację mobilną PAYBACK, umożliwiającą korzystanie w platformy e-kuponowej za pomocą smartfonów. Tu aktywacja eKuponu działa tak samo, jak przy logowaniu na konto użytkownika. Aplikacja posiada funkcję geolokalizacji tzn. wskazuje najbliższe miejsce, w którym można zrealizować aktywowany eKupon partnera, pokazuje także stan konta punktowego. W przyszłości jej funkcjonalność będzie się rozwijać. Aplikacja jest darmowa, działa w systemie Android oraz iOS i można ściągnąć ją z AppStore oraz Android Market. Więcej szczegółów znajduje się na stronie www.natelefon.payback.pl.
„Platforma e-kuponowa oraz aplikacja mobilna PAYBACK to najnowsza oferta jaką przygotowaliśmy dla użytkowników Programu. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. Testowaliśmy je przez ponad dwa miesiące, aby mieć pewność, że w chwili pełnego uruchomienia system będzie działał bez zarzutów. Okazało się, że tylko w fazie testowej z eKuponów skorzystało ponad 50 tysięcy osób, aktywując blisko 100 tysięcy ofert. To bardzo zachęcające wyniki.” – podkreśla Marcin Drzewiecki, dyrektor marketingu programu PAYBACK. I dodaje – „PAYBACK jest wszędzie tam, gdzie jego uczestnicy, dlatego przeniesienie kuponów do przestrzeni Internetowej i mobilnej uznaliśmy za krok niezbędny w procesie rozwoju programu.”
Źródło: PayBACK