Porównywarka cen Nokaut.pl uruchomiła Program Partnerski adresowany do właścicieli i twórców serwisów internetowych. Dzięki współpracy, partnerzy mają możliwość znacznego zwiększenia swoich przychodów, gdyż przez 3 miesiące otrzymują aż 75% prowizji od wartości przekierowań wygenerowanych przez ich użytkowników.
Przystąpienie do Programu odbywa się bez zbędnych formalności. Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny pod adresem http://www.nokaut.pl/partnerzy, a następnie pobrać i zamieścić na swoich stronach wybrane formy reklamowe. Statystyki kliknięć i stan środków na koncie można sprawdzać na bieżąco, logując się do Centrum Partnera.
Model współpracy w Programie Partnerskim Nokaut.pl jest bardzo prosty. Partner umieszcza na stronach swojego serwisu formy reklamowe Nokaut.pl. Każdemu użytkownikowi serwisu partnera, który kliknie na reklamę nadany zostanie identyfikator (ID Partnera). Za każdym razem, gdy ten sam użytkownik odwiedzi ponownie strony Nokaut.pl i zostanie przekierowany na strony sklepów, Partner otrzymuje 75% prowizji od wartości takiego przekierowania. Użytkownik zostaje przypisany do Partnera na 3 miesiące i przez ten czas naliczana jest dla niego prowizja.
W zależności od kategorii i konkretnego produktu kwota pobierana przez Nokaut za przekierowanie do sklepu internetowego zawiera się pomiędzy 10 a 50 groszami. Zdarzają się też wyższe stawki, ponieważ w Nokaucie obowiązuje model aukcyjny, czyli im więcej sprzedawca jest gotowy zapłacić za przekierowanie, tym wyżej jego oferty widoczne są na stronach. Oznacza to, że serwis, którego użytkownicy wygenerują 50 000 przejść, może liczyć na 7 500 zł prowizji miesięcznie – zakładając, że średnia wartość przekierowania wyniesie 20 groszy.
„Jedną z wielu zalet naszego Programu jest możliwość dokładnego dopasowania przez Partnera treści reklamowych tak, żeby były odpowiednie do tematyki jego serwisu i profilu użytkowników. Oprócz szerokiego wyboru form reklamowych jakie oferujemy, przygotowujemy również nietypowe reklamy na życzenie partnera.” – mówi Jakub Gąsiorowski, Business Development Director w Nokaut.pl odpowiedzialny za Program Partnerski.
Nokaut.pl jest obecnie największą pod względem liczby indeksowanych ofert i drugą pod względem liczby unikalnych użytkowników porównywarką cen w Polsce. W swoich bazach ma ponad 12 mln ofert, a każdego miesiąca, według badania Internetu Megapanel PBI/Gemius porównywarkę odwiedza ponad 2,1 mln internautów.
„Konkurencja w swoich programach partnerskich oferuje zazwyczaj 50% prowizji od wartości przekierowań albo 10 groszy za każdego unikalnego użytkownika przekierowanego na stronę porównywarki. Proponowane przez nas warunki są dużo bardziej atrakcyjne. Dlatego wierzę, że nasz Program pozwoli nam pozyskać wartościowych Partnerów – zarówno duże, jak i mniejsze serwisy, w tym również blogi oraz mikroblogi. Dzięki programowi mamy nadzieję znacząco zwiększyć liczbę osób korzystających z Nokaut.pl.” – dodaje Gąsiorowski.
Źródło: Nokaut.pl