Każda osoba fizyczna i prawna, posiadająca własny serwis WWW, może zostać Partnerem Vide.pl. Pozwala to skierować program do dużo większej grupy odbiorców, nie biorącej dotychczas udziału w tego typu współpracy.
Program partnerski Vide.pl (http://www.vide.pl/pp) posiada atrakcyjny system prowizyjny. Wraz ze wzrostem obrotów wzrasta zysk dla partnera, sięgając nawet do 10% wartości produktu. Ponadto, dzięki zastosowaniu zależności typu „ojciec-syn”, partner, który pozyska kolejny serwis WWW realizujący obrót, otrzymuje z tego tytułu dodatkowy przychód. Taka zależność pozwala największym zewnętrznym serwisom czerpać dodatkowe korzyści z pozyskania do programu mniejszych stron WWW. To Vide.pl z części swojego zysku nagradza partnerów o statusie „ojciec”. Takie rozwiązanie ma ściśle motywujący charakter.
Dodatkową zaletą wyróżniającą program partnerski www.vide.pl na tle innych są tzw. cookies o ważności 1 roku. Oznacza, że Klient, który kupił plakat czy reprodukcję za pośrednictwem Partnera, jeszcze przez rok jest klasyfikowany przez system jako Klient Partnera. W obecnie działających programach partnerskich jest to najczęściej 7-14 dni. Program galerii Vide.pl dodaje zatem punkty partnerowi za wszystkie transakcje, które odbywają się z jego polecenia, dla okresu całego roku.
Galeria internetowa Vide.pl, w ramach dalszej rozbudowy, planuje kolejne zmiany. Za dwa miesiące, na początku lutego 2004 wdrożony zostanie moduł służący do dobierania odpowiednich ram dla oferowanych reprodukcji i passepartout. Stałe prace nad rozwijaniem jednolitej kategoryzacji reprodukcji (nad którą, od początku, sprawuje pieczę historyk sztuki) oraz infolinia galerii Vide.pl stanowią natomiast narzędzie pracy dla dekoratorów i projektantów.
Justyna Kuszej, Kierownik Działu Obsługi Klienta:www.vide.pl: „Vide.pl jest liderem rynku reprodukcji oferowanych w Internecie. Vide.pl posiada niebagatelną liczbę ponad 7000 produktów dostępnych 24 godziny na dobę; liczba reprodukcji, dzięki nowym kontraktom, stale się powiększa. Skąd decyzja o uruchomieniu takiego serwisu? – Zauważyliśmy, iż rynek plakatów i reprodukcji jest w Polsce mocno ograniczony. Dostępne są oryginały w wysokich cenach, lecz jeśli ktoś chciałby przyozdobić swoje ściany czymś gustownym i niedrogim – nie ma wielkiego wyboru.”
Monika Żmigrodzka, Dyrektor Artystyczny www.vide.pl „Główną zaletą Programu Partnerskiego jest to, iż ktoś, kto zdecyduje się zostać Partnerem Vide, zostaje wciągnięty w gotową, sprawnie działającą strukturę. Więcej sprzedanych obrazów, to większa prowizja dla Partnera. Przy przekroczeniu kolejnych progów wysokości obrotów, zwiększa się też procentowy udział Partnera w zysku. Dodatkową zaletą naszego Programu Partnerskiego jest fakt, że nie trzeba mieć zarejestrowanej działalności gospodarczej, aby do niego przystąpić.”