Od 12 września do końca roku PKO Bank Polski świętuje 25-lecie Domu Maklerskiego. Z tej okazji rusza kampania reklamowa oraz konkurs pod nazwą „Tablet w prezencie na 25-lecie”. Dodatkowo dla klientów przygotowane są bardzo konkurencyjne promocje cenowe i zwrot opłat za transfer papierów wartościowych.
– Zależy nam na ugruntowaniu nowoczesnego wizerunku Domu Maklerskiego PKO Banku Polskiego, na zaktywizowaniu dotychczasowych klientów w kanale internetowym oraz na pozyskaniu nowych, aktywnych klientów konkurencji. Dlatego uruchamiamy kampanię internetową oraz rozpoczynamy konkurs, w którym uczestnicy będą mogli wygrać atrakcyjne nagrody – 10 nowoczesnych tabletów. Dodatkowo klienci mogą uzyskać zwrot kosztów za transfer instrumentów do naszego Domu Maklerskiego. Kampania ta jest połączona z 25-leciem istnienia Domu Maklerskiego PKO Banku Polskiego – podkreśla Filip Paszke, Dyrektor DM PKO Banku Polskiego.
Do 14 października 2016 roku każdy klient DM ma możliwość wygrania cennych nagród w postaci 10 nowoczesnych tabletów. Wystarczy wypełnić formularz konkursowy w serwisie transakcyjnym supermakler. Nowi oraz mało aktywni klienci, którzy zdecydują się na przeniesienie akcji do DM PKO Banku Polskiego otrzymają zwrot do 3000 zł za transfer instrumentów finansowych (z prowizji wygenerowanej w DM PKO Banku Polskiego do końca 2016 roku) oraz bardzo atrakcyjne prowizje: 0,17 proc. dla akcji (minimum 5 zł) oraz 5 zł za kontrakt terminowy na indeksy. Tak niskie stawki prowizji będą obowiązywać aż do 30 czerwca 2017 roku. Klienci, którzy dopiero zaczynają inwestować na giełdzie i otworzą rachunek w DM również otrzymają korzystne prowizje: 0,29 proc. dla akcji (minimum 5 zł) oraz do 5 zł za kontrakt terminowy na indeks do 30 czerwca 2017 r. Będą oni również zwolnieni z opłaty za prowadzenie rachunku w 2016 i 2017 roku.
Kampania reklamowa wspierająca promocję będzie prowadzona w Internecie zarówno w witrynach tematycznie związanych z inwestowaniem na giełdzie, jak również w witrynach zasięgowych i wyszukiwarce. Kampanię zaplanował i zakupił Havas Media, kreację przygotowała agencja OS3. Szczegóły kampanii dostępne są na dedykowanej stronie internetowej.