PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjePrzedsiębiorcy, dla swoich klientów robicie rzeczy niemożliwe – nowa kampania ING
ING Bank Śląski

ING Bank Śląski

Powstał jako Bank Śląski w 1988 roku w wyniku wyodrębnienia z NBP. W 1991 został przekształcony z banku państwowego w spółkę akcyjną, a w 1994 jego akcje trafiły na GPW. Od 1996 r. większościowym udziałowcem banku jest holenderska Grupa ING. W 2001 roku Bank Śląski połączono z ING Bank N.V. Oddział w Warszawie. Od tego czasu bank występuje pod szyldem ING Bank Śląski. 4 kwietnia 2016 Rada Nadzorcza powołała Brunona Bartkiewicza na stanowisko Prezesa Zarządu Banku.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/ing-bank-slaski

Przedsiębiorcy, dla swoich klientów robicie rzeczy niemożliwe – nowa kampania ING

Informacje 29.01.2024 (11:50) informacja prasowa
KontaKredytyMarketing ING Bank Śląski

ING proponuje startującym przedsiębiorcom rozwiązania, które od pierwszego dnia prowadzenia własnej firmy pomogą sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów. Osoby, które decydują się na rozpoczęcie własnego biznesu, mogą w ING skorzystać ze wsparcia biznesowego eksperta przez wideo, darmowego terminala w telefonie oraz leasingu auta od pierwszego dnia.

fot. istanbulfotograf, Shutterstock

Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING, aż 80% działających firm i 77% planujących założyć firmę twierdzi, że oczekiwania konsumentów wzrosły na przestrzeni ostatnich 5 lat. Odpowiednio 51% i 61% upatruje przyczyny zmian w nowych technologiach. Dlatego ING stawia na cyfryzację i rozwiązania, które docenią także klienci naszych klientów biznesowych. 

– Osoby zakładające i prowadzące firmy mają dużo obowiązków, dlatego dostarczamy im wygodne cyfrowe rozwiązania. W aplikacji nie tylko założą konto firmowe, ale również załatwią większość spraw bankowych. Od pierwszego dnia mogą wziąć leasing oraz uruchomić inne usługi. Część z tych usług zaprojektowaliśmy z myślą o konsumentach, których nasi firmowi klienci obsługują – są to m.in. terminal w telefonie czy płatności e-commerce. Jesteśmy dostępni dla przedsiębiorców od momentu, gdy podejmą decyzję o założeniu firmy. Mogą porozmawiać na wideo z naszym ekspertem, by dobrze przygotować się do startu w biznesie – powiedziała Ewa Łuniewska, wiceprezes zarządu ING Banku Śląskiego.

– Dla firm wyzwaniem nr 1 jest zdobywanie nowych klientów (53%) i sprawienie, żeby wracali (43%). 49% deklaruje, że decydującą część dochodów generują właśnie stali i powracający klienci. Zatem budowanie zadowolenia i dobrych doświadczeń już od pierwszego dnia firmy jest kluczowe. Często decyduje o sukcesie nowego biznesu. Nasza kampania „Przedsiębiorcy, dla swoich klientów robicie rzeczy niemożliwe” dostrzega to wyzwanie i pokazuje jak firmy mogą pozytywnie zaskoczyć klientów nawet tych o niezwykłych i niestandardowych oczekiwaniach. ING z rozwiązaniami w swojej aplikacją może im w tym pomagać – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

W najnowszej kampanii ING promuje narzędzia, które pomagają firmom już na starcie lepiej odpowiadać na potrzeby ich klientów: 

Terminal w telefonie bez opłat

Aplikacja eTerminal od ING umożliwia przyjmowanie płatności na telefonie lub tablecie w dowolnym miejscu. Akceptujemy płatności kartami Mastercard, Visa oraz portfelami cyfrowymi: Apple Pay i Google Pay, a także BLIKIEM. Firmy, które chcą korzystać z aplikacji, podpisują umowę w pełni zdalnie, w bankowości internetowej Moje ING lub ING Business. Pieniądze są szybko dostępne na koncie firmy – najpóźniej do godziny 10.00 w następnym dniu roboczym. Przedsiębiorca nie ponosi żadnych kosztów stałych, jedynie prowizję od transakcji. Startująca firma może skorzystać z oferty programu Polska Bezgotówkowa i przez 12 miesięcy nie ponosi żadnych kosztów. Dodatkowe 2 miesiące bez opłat otrzymuje od ING.

Leasing auta w aplikacji od pierwszego dnia

Każda firma może zawnioskować o leasing auta w ING już od pierwszego dnia działalności. Decyzję o leasingu otrzyma w ciągu 24h. Klient korzystający z Mojego ING załatwi wszystkie formalności w bankowości mobilnej: złoży wniosek, podejrzy umowę i polisę, faktury i rozliczenia. Całkowicie zdalnie może także podpisać umowę podpisem kwalifikowanym. ING finansuje pojazdy w PLN oraz EUR na okres nawet do 72 miesięcy. Biorąc leasing pojazdu elektrycznego w ING, firma nie zapłaci za rejestrację oraz może skorzystać z dopłat w ramach Programu „Mój Elektryk”.

Biznesowy ekspert przez wideo i telefon

Startujący przedsiębiorcy spotkanie z ekspertem biznesowym umawiają na stronie ing.pl. Klient wybiera datę, godzinę oraz formę spotkania (połączenie wideo lub rozmowa telefoniczna). Ekspert pomoże założyć konto firmowe, podpowie, co przyda się już na starcie i co warto uruchomić od pierwszego dnia w aplikacji bankowej.

Tytuł kampanii: „Przedsiębiorcy, dla swoich klientów robicie rzeczy niemożliwe”

Narzędzia: telewizja, radio, internet, direct marketing

Agencja: Brain, GONG

Media: Mullen Lowe Media Hub

Link do spotu  https://youtu.be/xpV6Loh4YMc

*Badanie na zlecenie ING, przeprowadzone na panelu Ariadna. Termin realizacji: 8–18 grudnia 2023. Metoda: CAWI.

Źródło: ING

2024-01-29
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a Analizy 0 Raport Santander TFI: Pokolenia na rynku inwestycji
17.07.2025 (16:38)

Raport Santander TFI: Pokolenia na rynku inwestycji

Styl inwestowania w Polsce zmienia się z wiekiem. Młodsi traktują inwestowanie jak usługę na żądanie: szybką, …

a 0 Polacy w wieku 18-25 lat są dość sceptycznie nastawieni do kredytu na zakup domu lub mieszkania
17.07.2025 (16:37)

Polacy w wieku 18-25 lat są dość sceptycznie nastawieni do kredytu na zakup domu lub mieszkania

Jeden na dziewięciu respondentów w wieku 18-25 lat zamierza w 2025 roku wziąć kredyt na dom lub mieszkanie. Z kolei …

a Analizy 0 Na polskim rynku nieruchomości brakuje blisko 400 tys. mieszkań. Czy jesteśmy u progu nasycenia?
17.07.2025 (16:35)

Na polskim rynku nieruchomości brakuje blisko 400 tys. mieszkań. Czy jesteśmy u progu nasycenia?

W Polsce na 1000 mieszkańców przypada 386 mieszkań, podczas gdy średnia dla krajów Europy Zachodniej to 467. Pomimo …

a 0 Nowe oszustwo na rynku. Przestępcy namawiają do składania „reklamacji” w bankach
17.07.2025 (16:33)

Nowe oszustwo na rynku. Przestępcy namawiają do składania „reklamacji” w bankach

Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa. Polega ono na tym, że przestępcy oferują pomoc w próbie wyłudzenia …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - czerwiec 2025
17.07.2025 (16:31)

Rynek pożyczkowy w Polsce - czerwiec 2025

4.338 zł wyniosła w czerwcu 2025 r. średnia wartość pożyczki pozabankowej w Polsce - wynika z danych Związku …

a 0 Nowy wygląd strony logowania do serwisu transakcyjnego mBanku już w drugiej połowie lipca
17.07.2025 (16:30)

Nowy wygląd strony logowania do serwisu transakcyjnego mBanku już w drugiej połowie lipca

W marcu klienci mBanku zobaczyli stronę informacyjną mBanku w nowej odsłonie. Zaprojektowana w oparciu o najnowsze …

PRNews.pl

Zobacz również

Chcesz polatać dronem? Citi rozdaje urządzenia DJI aktywnym użytkownikom

Chcesz polatać dronem? Citi rozdaje urządzenia DJI aktywnym użytkownikom

To pierwsza tego typu promocja na rynku,…

Oszukali kilkaset osób. Włamali się do systemów parkowania i wysłali wezwania do zapłaty

Oszukali kilkaset osób. Włamali się do systemów parkowania i wysłali wezwania do zapłaty

Policjanci z Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości rozpracowali…

Tych funkcji wciąż brakuje w bankowości elektronicznej. „Zasugerujmy to bankowcom”

Tych funkcji wciąż brakuje w bankowości elektronicznej. „Zasugerujmy to bankowcom”

Obecne systemy bankowości elektronicznej to zaawansowane „kombajny…

Allegro weźmie rozwód z Paczkomatami? Szykuje się rewolucja

Allegro weźmie rozwód z Paczkomatami? Szykuje się rewolucja

Na pewno zauważyliście w trakcie robienia zakupów…

Revolut zbroi się w kapitał. W grze nowa wycena i podbój USA

Revolut zbroi się w kapitał. W grze nowa wycena i podbój USA

Revolut prowadzi intensywne rozmowy w sprawie pozyskania…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Ива Митева:

Oferujemy wszystkie rodzaje pożyczek, a nasza oferta jest szybka, bezpieczna i bardzo rzetelna. …

sob., 12 lip 2025 (04:48) • „Czerwiec z Bankiem Spółdzielczym 2025” upłynął pod hasłem „Banki z sercem”

Ива Митева:

Oferujemy wszystkie rodzaje pożyczek, a nasza oferta jest szybka, bezpieczna i bardzo rzetelna. …

sob., 12 lip 2025 (04:48) • Nowa pożyczka dla wybranych grup sektora publicznego w Banku Millennium

e_s_g:

"...a rzeczywistymi działaniami przedsiębiorców na rzecz zrównoważonego rozwoju (ESG)..." - nie ma znaku …

śr., 25 cze 2025 (07:50) • Czy ESG wpływa na decyzje inwestycyjne? Raport EY

Iwo:

Konto oszczędnościowe Cyfrowy Zysk. Teraz oprocentowanie dla środków do 50 000 jest 7,2%, …

śr., 11 cze 2025 (12:29) • BOŚ uruchamia mobilne konto oszczędnościowe „Cyfrowy Zysk”. Proponuje 8,1 proc.

Xandi:

Tak, bardzo brakuje tej opcji. Mam wrażenie, że wszyscy dużo mówią o poprawie …

niedz., 8 cze 2025 (08:08) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców