Zadaniem agencji będzie także wsparcie strategii marketingowej nakierowanej na edukację konsumentów, która realizowana jest przez organizację MasterCard Europe od ubiegłego roku.
MasterCard International jest liderem na ogólnoświatowym rynku systemów płatniczych, oferującym szeroki wybór nowatorskich programów kredytowych, debetowych, płatności elektronicznych, rozwiązań business-to-business oraz wszelkich związanych z nimi programów płatniczych. MasterCard International zapewnia pełną gamę znanych i powszechnie akceptowanych produktów płatniczych takich, jak: MasterCard®, MasterCard Electronic®, Maestro® oraz Cirrus®, dedykowanych instytucjom finansowym, klientom indywidualnym i przedsiębiorstwom w ponad 210 krajach i regionach na świecie. Wyróżniona wieloma nagrodami, kampania reklamowa MasterCard „Priceless” prezentowana jest obecnie w 98 krajach i 47 językach, dając marce MasterCard prawdziwie globalny zasięg i zakres działania. Więcej informacji o systemie MasterCard: www.mastercardinternational.com oraz www.mastercard.pl