ING Bank Śląski zorganizuje na wybranych uczelniach specjalne zaaranżowane plany filmowe pod hasłem “Przymiarka do Marka”. Studenci zasiadając z turbanem na głowie w słynnym zielonym fotelu, będą mogli odegrać własną wersję “Bajek” znanych z telewizyjnych reklam Konta Direct.
“Przymierzyć się” do fotela i turbanu można również on-line, na stronie turbanek.pl. Cała akcja służy wsparciu sprzedaży Konta Direct wraz z promocją “Zbliżak za 0zł”.
Projektem i realizacją strony turbanek.pl oraz kampanii bannerowej zajęła się agencja interaktywna MOSQI.TO. www.turbanek. pl. informuje kiedy i na jakiej uczelni można przymierzyć się do Marka i skorzystać z promocji. Przy użyciu kamery internetowej można samemu “nakręcić” spot reklamowy do wybranej bajki.
W drugim etapie akcji na stronie turbanek.pl pojawi się 20 najlepszych interpretacji bajek nagranych na uczelnianych planach filmowych w całej Polsce. Ich autorzy będą walczyli o głosy internautów oraz nagrody firmy Apple – iPad, MacBook, iPod Touch oraz iPody Shuffle.
Akcję “Przymiarka do Marka” wspiera kampania internetowa na portalach Demotywatory.pl, nasz-klasa.pl, o2.pl, Grono.net, Fotka.pl i innych.
Źródło: MOSQI.TO