PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaPunkty Partnerskie Generali – ubezpieczyciel usprawnia likwidację szkód komunikacyjnych

Punkty Partnerskie Generali – ubezpieczyciel usprawnia likwidację szkód komunikacyjnych

Ubezpieczenia 25.03.2009 (06:57) artykuł nadesłany

Grupa Generali z początkiem roku wprowadza kolejną innowację w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych. Firma uruchamia sieć placówek partnerskich odpowiedzialnych za wstępny proces likwidacji szkody, począwszy od przyjęcia zgłoszenia od klienta, poprzez wycenę kosztów naprawy, udostępnienie w określonych sytuacjach samochodu zastępczego, aż po wykonanie kompleksowej, bezgotówkowej naprawy powypadkowej pojazdu.

Obecnie Punkty Partnerskie Generali (PPG) działają na terenie 7 województw, a w kolejnym etapie wdrażania, projekt obejmie pozostałe 9. Z usług PPG będą mogli korzystać zarówno obecni, jak i potencjalni klienci Generali. Wszystkie punkty są w charakterystyczny sposób oznaczone logo Generali zarówno w środku, jak i na zewnątrz, co zdecydowanie ułatwi identyfikację sieci serwisowej.

– „Punkty Partnerskie Generali to kolejne innowacyjne rozwiązanie, jakie Generali wprowadziło w ostatnim czasie w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych. Uatrakcyjniając naszą ofertę produktową, chcemy dotrzeć do jak największej grupy posiadaczy pojazdów mechanicznych. Nie praktykujemy agresywnych kampanii marketingowych, nastawiając się w zamian na stałe inwestycje w poprawę jakości serwisu, co przekłada się na bardzo wysoką dynamikę sprzedaży naszych produktów AC i OC. W 2008 r. na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych zanotowaliśmy ponad 70% wzrost sprzedaży, podczas gdy rynek rozwijał się w tym czasie w tempie zaledwie 13%” – mówi Andrzej Jarczyk, Prezes Zarządu Grupy Generali w Polsce.

PPG – nowa inicjatywa związana z uproszczeniem likwidacji szkód komunikacyjnych

Na jesieni 2008 r. Grupa Generali rozpoczęła prace nad nowym projektem w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych, którego celem było powołanie sieci serwisowej, tzw. Punktów Partnerskich Generali (PPG). Założeniem firmy było nie tylko rozszerzenie współpracy z zakładami, specjalizującymi się w usługach blacharsko-lakierniczych, ale przede wszystkim powołanie sieci placówek uprawnionych do wykonania wstępnego procesu czynności likwidacyjnych. Punkty Partnerskie Generali odpowiedzialne będą m.in. za:

– przyjęcie zgłoszenia szkody,
– zgromadzenie niezbędnych dokumentów,
– wykonanie oceny technicznej i zdjęć pojazdu oraz przesłania kompletu dokumentów do Generali,
– kalkulację kosztów naprawy,
– wykonanie kompleksowej naprawy pojazdu,
– udostępnienie samochodu zastępczego.

Obecnie PPG działają już na terenie 7 województw, a do końca czerwca br. Generali planuje rozszerzenie działalności na pozostałe 9. Liczba punków serwisowych w danym województwie będzie uzależniona od ilości zgłaszanych szkód w poszczególnych regionach.

Docelowo – w ciągu 2-3 lat – sieć Punktów Partnerskich Generali liczyć może pomiędzy 50 a 100 placówek. Jednak do połowy 2009 r. działać już będzie 40-50 nowych Punktów Partnerskich firmy.

PPG – nowe korzyści dla klientów Generali

Dla Grupy Generali stałe zwiększanie jakości świadczonego klientom serwisu likwidacji szkód jest kluczowym elementem strategii obranej na najbliższe lata. W ostatnim czasie firma zapewniła swoim klientom m.in. wygodną formę wypłaty świadczeń za szkody komunikacyjne w postaci tzw. przedpłaconej karty płatniczej. Klient już w trakcie spotkania z rzeczoznawcą otrzymuje kartę płatniczą, na którą w ciągu 48 godzin otrzymuje zwrot pieniędzy za najczęstsze, drobne „stłuczki”, których naprawa nie przekracza kwoty 4 tys. zł.

Obecnie Generali wprowadza kolejne usprawnienia w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych, chcąc zagęścić sieć placówek obsługujących klientów firmy. W tym znaczeniu PPG należy traktować nie tylko jako zakłady blacharsko-lakiernicze działające na zasadach standardowej współpracy z Generali, tylko jako placówki pełniące funkcję filii likwidacyjnej Generali o rozszerzonym profilu.Większa dostępność sieci serwisowych to przede wszystkim udogodnienia i dodatkowe korzyści dla osób posiadających polisę komunikacyjną w Generali. Celem firmy jest uproszczenie procedur i ograniczenie formalności w procesie likwidacyjnym, oraz zapewnienie kontaktu z towarzystwem w możliwie najbliższym punkcie dla miejsca zamieszkania poszkodowanego. Zaletą nowo otwieranych PPG jest możliwość zgłoszenia szkody i naprawy pojazdu w jednym miejscu. Na życzenie właściciela auta PPG może bezgotówkowo rozliczyć szkodę rzeczową z AC i OC. Istnieje także możliwość bezpłatnego otrzymania samochodu zastępczego na czas naprawy.

Wszystkie Punkty Partnerskie są opatrzone znakiem graficznym i logo Generali, co ułatwi identyfikację placówki oraz wzmocni świadomość marki Generali.

– „Sieć Punktów Partnerskich Generali uruchamiamy z myślą o naszych klientach, którzy są przyzwyczajeni do bardzo wysokiego standardu obsługi, cenią czas i innowacyjne rozwiązania. Zależy nam na zaufaniu i poczuciu bezpieczeństwa naszych klientów, szczególnie w sytuacji wystąpienia szkody. Wówczas maksymalnie prosty i kompleksowy system likwidacji szkody powinien zrekompensować niedogodności związane z zajściem przykrego zdarzenia losowego” – mówi Michał Makarczyk, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód w Grupie Generali.
Źródło: Grupa Generali

generali 2009-03-25
Redakcja PRNews.pl
Tagi: generali

Sprawdź także:

a 0 Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi
09.12.2025 (05:27) – informacja prasowa

Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

Wchodzą w dorosłość z przekonaniem, że poradzą sobie lepiej niż wcześniejsze pokolenia, a jednocześnie coraz …

a 0 Świąteczna promocja Banku Pekao: 200 zł i 5 proc. na oszczędności dla dzieci
09.12.2025 (05:25) – informacja prasowa

Świąteczna promocja Banku Pekao: 200 zł i 5 proc. na oszczędności dla dzieci

Święta to wyjątkowy czas, który spędzamy rodzinnie z bliskimi – pełen radości, wspólnych chwil i prezentów. Bank …

a 0 Małe kroki w wielkim świecie pieniędzy - Tosia uczy z Credit Agricole
09.12.2025 (05:24) – informacja prasowa

Małe kroki w wielkim świecie pieniędzy - Tosia uczy z Credit Agricole

Najnowsza książka z serii „Gospodarna Tosia” zabiera najmłodszych w podróż do świata banku i finansów. To lekka i …

a 0 VeloBank z nową kampanią „Podaruj więcej #love na święta”
09.12.2025 (05:22) – informacja prasowa

VeloBank z nową kampanią „Podaruj więcej #love na święta”

VeloBank wystartował z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Podaruj więcej #love na święta”. Bank zachęca …

a 0 Fundusze Skarbiec TFI w ofercie Biura Maklerskiego Pekao
09.12.2025 (05:20) – informacja prasowa

Fundusze Skarbiec TFI w ofercie Biura Maklerskiego Pekao

Skarbiec TFI rozszerza sieć dystrybucji swoich produktów dzięki nawiązaniu współpracy z Biurem Maklerskim Pekao. W …

a 0 Prośba o przelew Blik dostępna w Banku BPS i w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS
09.12.2025 (05:19) – informacja prasowa

Prośba o przelew Blik dostępna w Banku BPS i w Bankach Spółdzielczych Grupy BPS

Bank BPS i Banki Spółdzielcze Grupy BPS wprowadzają nowe ułatwienie dla klientów w codziennych rozliczeniach ze …

PRNews.pl

Zobacz również

Raport: Liczba kart kredytowych – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart kredytowych – III kwartał 2025 r.

Rynek kart kredytowych w Polsce po III…

Raport: Liczba klientów w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów w bankach – III kwartał 2025 r.

Po trzecim kwartale 2025 roku polski sektor…

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Pracownica oskarża PKO BP o dyskryminację matek. Bank odpowiada: Traktujemy wszystkich równo

Do Bankier.pl napisała pracownica PKO BP, wskazując,…

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Who is who

Magdalena Urbańska

Magdalena Urbańska

PR Manager, Comperia.pl Na stanowisku PR Manager…

Agnieszka Gorzkowicz

Agnieszka Gorzkowicz

Zastępca rzecznika prasowego, Credit Agricole Bank Polska…

Magdalena Ostrowska

Magdalena Ostrowska

Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski Magdalena…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców