Inter Partner Assistance świadczy usługi dla klientów PZU SA, którzy wyjeżdżając za granicę ubezpieczyli się w ramach nowego produkt turystycznego „Wojażer–PZU Pomoc w Podróży”. Umowa o współpracy między firmami weszła w życie od 1 marca 2011 roku.
Szeroka oferta usług pomocowych, realizowana dla klientów PZU przez Inter Partner Assistance, obejmuje kompleksową ochronę w podróżach prywatnych i służbowych.
„PZU zapewniamy wysokie, bardzo dogodne dla klientów, standardy likwidacji szkód podróżnych w doskonałych placówkach zagranicznych i jednocześnie stałą i skuteczną kontrolę kosztów obsługi ubezpieczeń turystycznych” – podkreśla Jacek Konieczny, Dyrektor Departamentu Handlowego w Inter Partner Assistance Polska SA
Zakres pomocy
Zgodnie z podpisaną przez firmy umową, wszyscy posiadacze pakietów Wojażer – PZU Pomoc w Podróży będą mogli skorzystać z szerokiej oferty usług pomocowych, takich jak m.in. całodobowa pomoc medyczna, logistyczna, pomoc bliskim, a także finansowo-prawna. Ofertę PZU uzupełnią ponadto infolinia podróżna. Nowoczesny system obsługi szkód zapewni klientom PZU kompleksową pomoc m.in. w sytuacji choroby, wypadku, czy zagubienia bagażu. W ramach ubezpieczenia klienci mogą liczyć m.in. na umówienie i pokrycie kosztów wizyty lekarskiej, organizację przewozu z jednej placówki medycznej do innej, transportu do kraju, a jeśli zajdzie taka potrzeba – zawiadomienie rodziny i zorganizowanie dodatkowej pomocy.
Źródło: Inter Partner Assistance