PZU rozstrzygnął przetarg na obsługę BTL-ową spółek Grupy PZU. Do współpracy zostały wybrane agencje Closbrothers, GPD Advertising oraz Radna. Umowy podpisano na 2 lata. Przedłużono także umowę z agencją Walk the Line, z którą PZU współpracuje od prawie 2 lat.
Wierzymy, że aby dalej rozwijać markę PZU, potrzebujemy silnych i kreatywnych partnerów po stronie współpracujących z nami agencji. Ostatnie wzmocnienia pomogą nam skuteczniej docierać do naszych klientów i efektywnie przełożyć nową strategię komunikacji na działania BTL-owe. – powiedział Wojciech Pronobis, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu w Grupie PZU.
Jednocześnie w wyniku osobnego przetargu PZU przedłużył współpracę z agencjami K2 Internet i ACR przy obsłudze działań internetowych market era. Do obsługi działań marketingowych w Internecie wybrano dodatkowo również agencję OS3 jako wspomagającą agencję projektową.
Wcześniej PZU przedłużył na kolejny rok umowę o współpracy z agencją Leo Burnett jako wiodącą agencją strategiczno-kreatywną oraz z domem mediowym Starlink odpowiedzialnym za strategię i zakup mediów tradycyjnych.
Źródło: PZU