Zespół Consumer Finance Ciszewski Financial Communications, kierowany przez Danutę Cabaj, rozpoczął obsługę public relations Grupy PZU.
Agencja została wybrana w drodze przetargu. W ramach podpisanej umowy CFC będzie odpowiedzialna za wsparcie w obszarze PR produktów ubezpieczeniowych, a także działań CSR, sponsoringu i wydarzeń specjalnych. Współpraca obejmuje doradztwo w obszarze komunikacji zewnętrznej, w tym m.in. opracowywanie koncepcji działań PR dla poszczególnych inicjatyw, programów Grupy PZU.
– Grupa PZU jest przykładem firmy, która od lat bardzo konsekwentnie unowocześnia swoją działalność. Doradztwo komunikacyjne w tym procesie to z jednej strony niepowtarzalne doświadczenie dla każdego konsultanta, a z drugiej strony olbrzyma odpowiedzialność i wyzwanie dla naszej firmy. Mamy nadzieję, że nawiązana współpraca przerodzi się w długoletnie partnerstwo, w którym będziemy mogli w pełni wykorzystać wiedzę i doświadczenie w komunikacji firm z branży finansowej – mówi Paweł Tomczuk, Dyrektor Generalny Ciszewski Financial Communications.
Umowa została podpisana na rok. Osobami odpowiedzialnymi po stronie Ciszewski Financial Communications za obsługę PZU są Danuta Cabaj – manager projektu oraz Łukasz Ogonowski – Senior Associate i Anna Częścik – Associate.
Źródło: Ciszewski Financial Communications