Będzie odpowiedzialny za działania związane z komunikacją marki – reklamę, identyfikację wizualną i merchandising, marketing internetowy oraz sprzedaż za pośrednictwem internetu. Do jego obowiązków należeć będzie także dbanie o spójność wizerunkową mBanku na rynkach czeskim i słowackim.
Nowy dyrektor od lat jest częścią zespołu budującego wizerunek marki. Do mBanku dołączył jeszcze w 2001 roku, wspierając poszczególne obszary – od sprzedaży po wizerunek. mBank zna „od podszewki” – rozpoczynał pracę przy budowaniu unikalnego projektu Cyber Cafe – sieci co-brandowych kafejek internetowych, później wspierał rozwój sieci sprzedaży naziemnej i internetowej.
Pasję życiową łączy z pracą – internet to dla niego nie tylko narzędzie pracy, ale także hobby. Budowanie i realizacja projektów internetowych to najsilniejsza strona nowego Dyrektora Marketingu. Rafał Borkowski przez wiele lat zajmował się bowiem rozwojem sprzedaży internetowej w Wydziale Portali Internetowych mBanku, którym kierował aż do kwietnia 2010 r.
Wśród głównych zadań postawionych przed Rafałem Borkowskim będzie więc utrzymanie spójności komunikacyjnej marki oraz zintensyfikowanie działań wizerunkowych w internecie przy jednoczesnym zachowaniu charakterystycznego dla mBanku sposobu komunikacji.
Źródło: mBank