Ponad 50 tysięcy osób skorzystało z możliwości otwarcia w Raiffeisen Polbanku Wymarzonego Konta Osobistego w ciągu zaledwie pięciu tygodni od wprowadzenia go do oferty. Zdecydowana większość posiadaczy tego produktu to osoby, które do pory nie korzystały z oferty banku.
Wymarzone Konto jest prowadzone bez opłat, umożliwiając m.in. wypłacanie pieniędzy we wszystkich bankomatach w Polsce za darmo, darmowe przelewy internetowe, dostęp do bankowości internetowej i mobilnej, bezpłatne wpłaty gotówki w oddziale i wpłatomatach banku oraz jedną darmową wypłatę gotówki w oddziale w miesiącu. Wszystko bez konieczności spełniania jakichkolwiek warunków, za to z gwarancją, że pakiet będzie zawsze darmowy. Dodatkowo Wymarzone Konto – co nieczęsto spotykane na rynku – jest oprocentowane i to od 1 złotówki bez górnego limitu kwotowego. Do rachunku klient otrzymuje kartę debetową, za którą obligatoryjna opłata – również na zawsze niezmienna – wynosi 3 zł miesięcznie. Wraz z kartą klient otrzymuje bezpłatny pakiet funkcjonalnych ubezpieczeń na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń losowych oraz bardzo wygodne ubezpieczenie podróżne.
„Tak duża popularność nowego konta przekroczyła nasze oczekiwania. To tylko potwierdza, jak poszukiwany przez klientów był produkt, dający w okresie dynamicznych zmian na rynku ofert bankowych pewność niezmienności ceny i wysoką jakość. Z opinii klientów wynika, że cenią oni sobie również czytelność, prostotę, ale też szeroki zakres dodatkowych usług, z których – co ważne – bardzo łatwo i wygodnie się korzysta. Dopasowanie produktu do potrzeb klientów pozwala oczekiwać, że do końca roku otworzymy znacznie więcej niż 200 tys. tych rachunków” – mówi Tomasz Dymowski, dyrektor departamentu zarządzania ofertą produktową i relacjami z klientami Raiffeisen Polbank.
Wymarzone Konto dostępne jest również dla tych klientów banku, którzy dotychczas korzystali z innych rodzajów rachunków. Nie ponoszą oni przy zmianie rachunku żadnych kosztów. Taka polityka potwierdza oparte na lojalności i partnerstwie podejście banku do relacji z klientami. Bank będzie również mocniej doceniać aktywnych klientów – jeśli będą oni przelewać do banku pensję, to w ramach programu „Lojalny Bank” zawsze otrzymają lepsze warunki kredytowe i depozytowe oraz specjalne dodatkowe oferty.
„Wśród skonwertowanych rachunków aż 3/4 stanowią konta osób, które nie bankowały z nami w ostatnich miesiącach lub latach, a teraz powróciły do korzystania z naszych usług. Warto też podkreślić, że otwierający Wymarzone Konto uznają nas za bank pierwszego wyboru do prowadzenia swoich operacji bankowych, zasilając od razu rachunki środkami czy korzystając z innych produktów kredytowych lub oszczędnościowych” – podkreśla Tomasz Dymowski.
Użytkownicy Wymarzonego Konta doceniają możliwość obsługi swojego rachunku z wykorzystaniem elektronicznych kanałów – 90 proc. klientów aktywowało od razu bankowość internetową, a 20 proc. mobilną.