Na ponad 300 urządzeniach Paczkomat InPost w różnych zakątkach Polski pojawiły się reklamy Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Banki zachęcają w ten sposób do odwiedzenia najbliższych oddziałów po sąsiedzku i założenia konta z kartą Mastercard. Na klientów, którzy aktywnie będą płacić kartą Mastercard, czeka nawet 500 zł na zakupy w formie e-voucherów otrzymanych za punkty zebrane w programie Bezcenne Chwile. To część akcji promocyjnej Kumulacja korzyści, w której zgromadzone punkty można wymieniać np. na e-vouchery do popularnych sklepów czy punktów usługowych.
– Wiosną nie tylko przyroda budzi się do życia. Z początkiem kwietnia w tym roku zazieleniły się również automaty Paczkomat InPost. Ponad 300 urządzeń w ruchliwych miejscach, w mniejszych i większych miejscowościach, zachęca przechodniów do odwiedzenia najbliższej placówki Banku Spółdzielczego z Grupy BPS lub Banku BPS. Na osoby odbierające swoje przesyłki dodatkowo czekają wiosenne niespodzianki. Nasza tegoroczna akcja bazuje na lokalności: przekaz na każdym urządzeniu jest adresowany pod konkretną placówkę Banku z Grupy BPS .To innowacyjne przedsięwzięcie, pokazujemy logo Banku Spółdzielczego i adres placówki w tej konkretnej miejscowości. Koordynacja akcji wymagała od nas ścisłej współpracy wewnątrz Zrzeszenia BPS oraz z firmą InPost i naszym partnerem – Mastercard. Ale było warto, bo dzięki lokalnym reklamom offline kontynuujemy i rozwijamy nasze wcześniejsze działania marketingowe w Zrzeszeniu BPS. Reklamę ogólnopolską uzupełniamy działaniami lokalnymi. Rozpoczęliśmy od przełomowych geotargetowanych reklam internetowych, a za chwilę pokażemy spoty z udziałem klienta i doradcy banku z danego regionu – mówi Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu Banku BPS.
Jak zdobyć e-vouchery o wartości 500 zł w promocji Kumulacja korzyści
Kumulacja korzyści to akcja promocyjna przygotowana przez Banki Spółdzielcze z Grupy BPS i Bank BPS we współpracy z Mastercard. Na klientów, którzy otworzą konto z kartą Mastercard czekają praktyczne nagrody. Każdy sam decyduje na co, w ramach programu Mastercard Bezcenne Chwile, przeznaczy zebrane punkty. Może je wymienić na e-vouchery do sklepów takich jak np. Carrefour, Empik, Allegro, Decathlon czy RTV Euro AGD, do stacji benzynowych lub bilety do kina albo nagrody rzeczowe. W promocji biorą udział karty płatnicze Mastercard dla osób pełnoletnich, również biznesowe, zamówione do 31 lipca 2025 roku, spełniające warunki opisane w regulaminie promocji.
Klient, który chce wziąć udział w promocji Kumulacja korzyści, w pierwszym kroku powinien zarejestrować się w programie Bezcenne Chwile. Następnie płacić kartą Mastercard za zakupy na łączną kwotę minimum 1000 zł miesięcznie. Co miesiąc może otrzymać punkty w programie Bezcenne Chwile i wymienić je np. na e-voucher o wartości 100 zł. W sumie w czasie trwania promocji klient może zdobyć e-vouchery na łączną kwotę 400 zł.
Po dodaniu karty do portfela cyfrowego w telefonie i wykonaniu minimum trzech płatności mobilnych można zyskać dodatkowe e-vouchery o wartości 100 zł. Wystarczy pamiętać, że na płatność telefonem jest czas do końca kolejnego miesiąca, po miesiącu, w którym złożyło się wniosek o kartę.
Łącznie zatem można zdobyć e-vouchery w programie Bezcenne Chwile o wartości nawet 500 zł.
Na stronie programu Mastercard Bezcenne Chwile można zapoznać się z szerokim katalogiem nagród.
Dodatkowe niespodzianki dla użytkowników automatów Paczkomat InPost
W wybranych urządzeniach Paczkomat InPost, po sąsiedzku z placówkami Banków Spółdzielczych Grupy BPS i Banku BPS, na osoby odbierające przesyłki w kwietniu czekają wiosenne niespodzianki. Promocja pod nazwą Niezapominajka obowiązuje do wyczerpania puli nagród. W akcji bierze udział ponad 200 Banków Spółdzielczych z Grupy BPS, które mają w swojej ofercie karty Mastercard oraz Bank BPS.
Źródło: Bank BPS