Doradcy Expandera skierowali do banków 1159 wniosków na kwotę 172 mln zł. W relacji do listopada 2003 roku oznacza to wzrost o 115 proc.
– Skokowy wzrost zainteresowania naszymi usługami to przede wszystkim zasługa telewizyjnej kampanii reklamowej – mówi Grzegorz Mann, Dyrektor ds. Sprzedaży w Expanderze. – Informacja o tym, że z naszą pomocą można bezpłatnie wybrać najlepszy kredyt mieszkaniowy, oszczędzając czas i pieniądze, zainteresowała bardzo szerokie grono odbiorców – dodaje.
Co ciekawe, dynamiczny wzrost sprzedaży kredytów mieszkaniowych w oddziałach Expandera nastąpił w okresie stablizacji akcji kredytowej banków, które pożyczają ostatnio ok. 1,1 mld zł miesięcznie. W rezultacie, w ostatnich miesiącach, udział Expandera w rynku kredytów mieszkaniowych znacznie się zwiększył. – Jeśli zestawimy Expandera z największymi bankami firma zmieści się w pierwszej piątce pod względem sprzedaży kredytów mieszkaniowych – mówi Grzegorz Mann.
Coraz mocniejsza pozycja rynkowa Expandera pozwala negocjować specjalne warunki dla klientów. Najczęściej mogą oni liczyć na oprocentowanie i prowizje niższe niż bezpośrednio w oddziałach banków, a czasem także na możliwość skorzystania z promocji – także po ich zakończeniu w bankach.
– Dla banku, jedynym sposobem na zwiększenie swojego udziału w naszej sprzedaży jest cenowa i jakościowa poprawa oferty. W przypadku wielu banków Expander jest głównym kanałem sprzedaży. Oznacza to, że wraz ze wzrostem naszej akcji kredytowej mamy coraz więcej preferencyjnych ofert dla naszych klientów – wyjaśnia Grzegorz Mann.
W ostatnich miesiącach Expander podpisał umowy z dwoma kolejnymi bankami – Bankiem Ochrony Środowiska i Kredyt Bankiem. W ten sposób umocnił swoją pozycję brokera, który oferuje klientom najszerszy wybór – 20 banków, obsługujących łącznie ok. 95 proc. rynku kredytów mieszkaniowych.