Agencja Reputation Managers rozpoczęła współpracę z Bankiem BGŻ. Do zadań firmy należy opracowanie strategii komunikacji wewnętrznej oraz bieżące doradztwo strategiczne w tym obszarze.
W ramach zawartej umowy, agencja przeprowadzi audyt komunikacji wewnętrznej, który będzie podstawą do przygotowania strategii komunikacji wewnętrznej. Do obowiązków firmy należy również bieżące doradztwo strategiczne z zakresu komunikacji wewnętrznej, zaplanowanie inicjatyw z obszaru employee engagement, przygotowywanie materiałów wewnętrznych i prace związane z wdrażaniem planu komunikacji.
„Komunikacja wewnętrzna odgrywa ważną rolę w procesie zmian jakie w chwili obecnej zachodzą w Banku BGŻ. Dlatego, wybór właściwego partnera, który będzie wpierał nas swoim doświadczeniem w tych działaniach jest bardzo istotny” – powiedziała Ewa Sobiech, po dyrektora Departamentu PR i Komunikacji Wewnętrznej w Banku BGŻ.
Za realizację strategii PR jest odpowiedzialny zespół pod kierownictwem Dariusza Chomki, Prezesa firmy Reputation Managers.
Umowa z Bankiem BGŻ została zawarta do końca roku.
Źródło: Reputation Managers