Revolut, globalna aplikacja finansowa i europejski bank, gdzie swoje konto ma ponad 4 miliony polskich klientów, wchodzi w 2025 rok z nową, globalną kampanią reklamową “Banking and Beyond”. Działania marketingowe obejmą ponad 20 krajów, w tym Polskę.
Wielowymiarowa kampania łącząca film, reklamę zewnętrzną (OOH), w tym cyfrową (DOOH), audio i media społecznościowe przedstawia świat marki Revolut w nowy, ekscytujący sposób. Wrażenie buduje estetyka, która jest bardziej premium, emocjonalny sposób opowiadania historii i proste przesłanie dla finansowych optymistów – by wierzyli w bankowość, w której wszystko jest możliwe. W centrum, jak zawsze, jest klient. Takie podejście w nieco ponad 9 lat przekonało już do Revolut ponad 50 milionów użytkowników.
Spot wyreżyserowany przez Iana Ponsa Jewella (studio ProdCo) odkrywa świat wielu możliwości, które każdy klient Revolut ma pod ręką, w kieszeni. Publiczność podąża za kobietą, która sięga po kartę Revolut i przenosi się do uniwersum, w którym pojawiają się kolejne aktywności, doświadczenia i korzyści związane z pieniędzmi – może w nich wybierać. Gdy wraca do świata realnego, już wie za co zapłaci kartą Revolut.
Kampania to kolejny krok w rozwoju marki Revolut. Ma miejsce dosłownie chwilę po tym jak firma ugościła z końcem roku swoich klientów podczas wydarzenia Revolutionaries w londyńskim Outernet. Event był hołdem dla innowatorów, którzy zmieniają reguły gry w branży muzycznej, sporcie, designie, biznesie. Kampania “Banking and Beyond” także przekroczy granice. Revolut planuje realizować ją wykorzystując nowe kanały np. platformy streamingowe jak Netflix, Amazon i BVOD (we Francji, Włoszech i Niemczech) i na TikToku (w Szwecji, Niemczech i Polsce).
”Kampania Banking and Beyond oddaje magię możliwości drzemiących w kieszeni każdego klienta Revolut i więź emocjonalną między ludźmi a ich pieniędzmi. W Revolut każdy nasz ruch ma na celu zapewnienie naszym klientom większych możliwości i wykraczanie poza to, co oferują im tradycyjne instytucje finansowe. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru dla naszych klientów. Kampania ilustruje te ambicje wobec marki Revolut na rok 2025 i lata kolejne” – powiedział Antoine Le Nel, Chief Growth and Marketing Officer, Revolut.
“Dźwignią szybkiego rozwoju Revolut jest stale poszerzające się, światowej klasy doświadczenie użytkownika w kontakcie z produktami. Kampania dosłownie przenosi konsumentów do ich własnych kieszeni, by mogli poznać wielowymiarowy świat Revolut, w którym klienci otrzymują więcej korzyści z posiadanych pieniędzy i inaczej wchodzą z nimi w relację. Wizja, ambicja i determinacja stron zaangażowanych w projekt, mówią wiele o naszym partnerstwie – nic z tego wydarzyłoby się bez udziału nas wszystkich” – powiedziała Camilla Harrisson, CEO, Anomaly London.
“Tworzenie spotu było niezwykle skomplikowane. Chcieliśmy zrobić coś bardzo autentycznego, z prawdziwym sercem, mimo całkowicie wykreowanej rzeczywistości, w której rozgrywają się sceny. Wymagało to ogromnego zaufania na każdym poziomie, od agencji po klienta. Dowodem jest to, że film powstał. Efekt końcowy sprawia niezwykłe wrażenie, jak na spot komercyjny. To była cudowna podróż dla całej naszej ekipy z zespołu Anomaly i Revolut. Nowy punkt odniesienia” – powiedział Ian Pons Jewell, reżyser.
Kampania została zrealizowana przy współpracy z jednymi z najlepszych i najbardziej nagradzanych ekspertów w branży w zakresie CGI i postprodukcji/efektów wizualnych – Builders Club i TimeBased Arts.
Źródło: Revolut.