24 maja rusza druga edycja Cyfrowych Rewolucji mBanku. Filarem akcji jest nowa strona cyfrowerewolucje.pl – kompendium wiedzy o tym, jak krok po kroku przenieść firmę do sieci. Przedsiębiorcy znajdą na niej bezpłatny kurs skutecznej sprzedaży oraz inspirujące case study firm, które odniosły już sukces w internecie. Każdy kurs kończy się testem sprawdzającym wiedzę. Materiały przygotowali eksperci rynku
e-commerce. Wszystkie są bezpłatne. Nie trzeba być klientem mBanku, żeby z nich skorzystać.
Ubiegłoroczna edycja kampanii Cyfrowe Rewolucje to kilkadziesiąt tekstów i blisko 20 webinarów o tym, jak przenieść firmę do świata online. To także ponad 550 zgłoszeń w konkursie, w którym do wygrania były m.in. usługi pozwalające na zbudowanie e-sklepu i jego promocji w internecie, szkolenia z e-marketingu, wsparcie prawne i księgowe oraz pakiety usług logistycznych.
Ideą konkursu jest przeprowadzenie cyfrowej rewolucji w nagrodzonych firmach. Bank współpracuje ze sprawdzonymi partnerami: Ceneo, Cube Group, DIMAQ, DPD, Gessel, Ideo Force, Lex Secure PayNow, Samito i Sky-shop.pl. Pomogą oni laureatom w pokonaniu wyzwań prawnych, marketingowych i technologicznych, które towarzyszą uruchomieniu internetowego biznesu. Jakość i skalę przeprowadzonej rewolucji będzie wspierał doświadczony menedżer i biznesmen – Maciej Filipkowski prowadzący audycję Zaprojektuj Swoje Życie. Maciej przez pół roku będzie spotykał się ze zwycięzcami na sesjach mentoringowych. Zaprosi ich również do udziału w swoim programie. Partnerem strategicznym konkursu jest firma Mastercard.
Tegoroczną kampanię promują trzy spoty wideo. Koncepcja kreatywna skupiona jest wokół myśli: Omnichannel, dropshipping, mikrokonwersja. To takie skomplikowane. Bądź tu mądry. Tak, bądź! Wejdź na cyfrowerewolucje.pl – kompendium wiedzy o prowadzenia firmy w sieci i przekonaj się, że droga do sukcesu w e-commerce jest prostsza niż myślisz. W kreacjach wykorzystana została postać starożytnego myśliciela – Archimedesa. Działania, które będą prowadzone w internecie, potrwają od 24 maja do końca sierpnia. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest agencja Grey Poland, dom produkcyjny Lemon oraz dom mediowy Mindshare.
Źródło: mBank