22 października rusza kampania poświęcona promowaniu oferty oszczędnościowo-inwestycyjnej HSBC w Polsce. To kolejny etap aktywności martketingowej banku, poprzedzony kampanią ukierunkowaną na budowanie świadomości marki HSBC w naszym kraju.
Grupa docelowa
W najnowszej kampanii bank będzie prezentował 3 rozwiązania z palety oszczędnościowo-inwestycyjnej: rachunek oszczędnościowy Super Saver, Plan Inwestycyjny HSBC oraz fundusze inwestycyjne HSBC World Selection. Jest to oferta skierowana do średniozamożnych (HSBC Advance) oraz zamożnych (HSBC Premier) Polaków. Przeprowadzone przez bank badania marketingowe potwierdziły zainteresowanie tego typu ofertą w szerokiej grupie klientów, chcących rozpocząć regularne oszczędzanie, jak i tych oczekujących rozbudowanej oferty produktów inwestycyjnych. HSBC chce być dla nich solidnym partnerem na lata, który pomoże im w realizacji ich celów, dostarczając narzędzi umożliwiających efektywne zarządzanie finansami.
Konstrukcja kampanii
HSBC to bank stawiający na budowanie długotrwałych relacji z klientem i oferowanie mu użytecznych rozwiązań finansowych, dopasowanych do jego potrzeb i celów, jakie chce osiągnąć na danym etapie życia. Taki jest główny przekaz spotu reklamowego, który będzie emitowany przez miesiąc w głównych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) i w kanałach tematycznych. Z kolei w prasie – codziennej (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Puls Biznesu, Parkiet, Metro), tygodnikach (Polityka, Wprost, Newsweek, Przekrój), magazynach biznesowych (Forbes, Harvard Business Review, Manager) oraz lifestyle’owych (Elle Deco, Voyage, Men’s Health, Twój Styl, National Geographic) – oraz w internecie będą prezentowane cechy konkretnych produktów z szerokiej palety oszczędnościowo-inwestycyjnej oferowanej polskim klientom przez HSBC. W „sieci” będzie realizowana zarówno kampania odsłonowa, jak i performance-marketingowa.
Produkcja
Kampania została zaprojektowana i będzie realizowana przez Departament Marketingu HSBC Bank Polska S.A. we współpracy z agencją reklamową JWT i domem mediowym Mindshare.
Źródło: HSBC Bank Polska