PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
    • Polska bankowość w liczbach – raporty kwartalne
    • Aktywa banków
    • Bankomaty
    • Bankowość mobilna
    • Bankowość internetowa
    • Konta
    • Karty debetowe
    • Karty kredytowe
    • Karty HCE
    • Kredyty hipoteczne
    • Liczba klientów
    • Placówki
    • Zatrudnienie
    • e-administracja
  • Instytucje
    • Aegon
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • Getin Noble Bank
    • ING Bank Śląski
    • Mastercard
    • mBank
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Raiffeisen Polbank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Pod lupą
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeRusza Mastercard Music – platforma łącząca ludzi poprzez muzykę
Mastercard

Mastercard

Mastercard jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności.

Rusza Mastercard Music – platforma łącząca ludzi poprzez muzykę

Informacje 19.10.2021 (16:13) informacja prasowa
Mastercard

Mastercard ruszył w Polsce z oryginalnym projektem marketingowym – platformą muzyczną Mastercard Music, której celem jest łączenie ludzi przez muzykę bez względu na różnice i dystans, które ich dzielą. W ramach inicjatywy marka będzie współpracowała z czołowymi polskimi artystami, reprezentującymi odmienne nurty muzyczne, by wspólnie tworzyć nowe, zaskakujące utwory. Pierwszym duetem połączonym przez Mastercard jest Sobel i sanah.

Nowy projekt Mastercard to zaproszenie do świata bezcennych muzycznych przeżyć ponad podziałami. Reprezentujący różne gatunki muzyczne Sobel i sanah to najpopularniejsi w Polsce artyści młodego pokolenia, z odmienną energią i wrażliwością muzyczną. Pomimo, że tak różni, mają ze sobą wiele wspólnego. Zauważyli to fani artystów, którzy od jakiegoś czasu domagali się ich wspólnego singla. Szukając nieoczywistych duetów, które mogą łączyć ze sobą fanów muzyki o odmiennych gustach, Mastercard zaprosił właśnie tych artystów do współpracy.

Na inaugurację projektu artyści przygotowali wspólny utwór „Cześć, jak się masz?”, który jest dostępny we wszystkich muzycznych platformach streamingowych, a wideoklip nagrany z udziałem muzyków można oglądać na platformie YouTube. To muzyczna historia, w której każdy może odnaleźć swoje emocje. I tak jak cały twórczy projekt, którego inicjatorem jest Mastercard, ma za zadanie łączyć ludzi o różnych gustach i poglądach, a także oddalonych od siebie przez sytuację, z którą przyszło się nam wszystkim zmierzyć. Od dnia premiery utworu, 12 października, osiągnął on rekordowe ponad 8,5 mln wyświetleń na YouTube.

Mastercard od lat w swojej komunikacji z konsumentami jest blisko muzyki i pasji. Platforma Mastercard Music to kolejna odsłona działań marki w tym obszarze. Nowym projektem marka chce wykorzystać jednoczącą siłę muzyki do odbudowania poczucia wspólnoty. Sobel i sanah to pierwszy z duetów, które będą tworzyć muzykę w ramach tego projektu. Celem każdego będzie dostarczenie fanom nowej, unikalnej jakości muzycznej. W tegorocznej odsłonie kampanii zaplanowane są również koncerty artystów na żywo, streamingi online oraz aktywności dla konsumentów w mediach społecznościowych i muzycznych serwisach streamingowych.

Platforma muzyczna Mastercard będzie również narzędziem budowania zaangażowania konsumentów, dając im dostęp do wyjątkowych doświadczeń związanych z ich muzyczną pasją. Część z nich, jak np. możliwość spotkania z artystami na żywo czy udział w zamkniętych wydarzeniach, będzie dostępna jedynie dla użytkowników kart Mastercard, zarejestrowanych w programie Bezcenne Chwile, jako ekskluzywne nagrody, niedostępne nigdzie indziej.

Projekt Mastercard Music wpisuje się w konsekwentne działania marki w kierunku wzmacniania własnej tożsamości muzycznej. Mastercard wdrożył identyfikację dźwiękową marki, tzw. sonic brand, na początku 2019 roku. Można ją usłyszeć w wielu kontekstach: od logo dźwiękowego, towarzyszącego kampaniom marketingowym i projektom sponsoringowym, aż po dźwięki akceptacji w fizycznych i internetowych punktach sprzedaży na całym świecie. Audio branding bardzo zyskuje ostatnio na znaczeniu. Era cyfrowa zmienia sposób, w jaki żyjemy, robimy zakupy czy spędzamy czas wolny. Konsumenci coraz częściej będą słyszeć identyfikację marki, niż ją widzieć np. w postaci logo. Identyfikacja dźwiękowa Mastercard wpisuje się w ten trend.

19 października rusza telewizyjna kampania promująca start projektu Mastercard Music. 15-sekundowy spot, w którym wystąpili Sobel i sanah będzie emitowany w kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy TVN i Polsat. McCANN odpowiada za stworzenie strategii dla nowej platformy Mastercard #UnitedInMusic oraz całościowej koncepcji komunikacji, jak i realizację kampanii 360. Do współpracy przy produkcji muzycznej została zaproszona agencja high&, a do wypracowania brandingu platformy oraz konceptu sesji foto studio SuperSuper. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Źródło: Mastercard

2021-10-19
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Promocje w Pekao na początek roku szkolnego: tańsza pożyczka i konta z bonusem
16.08.2022 (14:45) – informacja prasowa

Promocje w Pekao na początek roku szkolnego: tańsza pożyczka i konta z bonusem

Sierpień to tradycyjnie czas intensywnych przygotowań do nowego roku szkolnego. Często przy tej okazji pojawiają …

a Kariera w finansach 0 Analityk – najbardziej pożądany zawód. Jak znaleźć najlepszych kandydatów?
16.08.2022 (14:39) – informacja prasowa

Analityk – najbardziej pożądany zawód. Jak znaleźć najlepszych kandydatów?

W dobie postępującej digitalizacji i wzrostu technologicznego, zapotrzebowanie na kompetencje analityczne będzie …

a 0 Co trzeci Polak obawia się pogorszenia swojej sytuacji finansowej
16.08.2022 (12:43) – informacja prasowa

Co trzeci Polak obawia się pogorszenia swojej sytuacji finansowej

Dynamicznie rosnąca inflacja znacząco wpływa na zachowania konsumenckie Polaków. Co drugi uczestnik badania …

a 0 Rafał Benecki, ING: Na koniec roku stopy procentowe sięgną 8,5%
16.08.2022 (12:41) – informacja prasowa

Rafał Benecki, ING: Na koniec roku stopy procentowe sięgną 8,5%

Prognozy PKB i inflacji raczej wskazują na hamowanie gospodarki. Obecnie jest to w Polsce mało widoczne, bo to …

a 0 Poczta Polska Usługi Cyfrowe przygotuje mojeID dla Banku Pocztowego. Nowa usługa dla klientów Banku już w I kwartale 2023 roku
16.08.2022 (12:39) – informacja prasowa

Poczta Polska Usługi Cyfrowe przygotuje mojeID dla Banku Pocztowego. Nowa usługa dla klientów Banku już w I kwartale 2023 roku

Bank Pocztowy podpisał umowę ze spółką Poczta Polska Usługi Cyfrowe sp. z o.o. (spółka  zależna Poczty Polskiej), w …

a 0 BLIK w II kw. 2022: blisko 300 mln transakcji w jeden kwartał, wzrosty we wszystkich kanałach
16.08.2022 (10:52) – informacja prasowa

BLIK w II kw. 2022: blisko 300 mln transakcji w jeden kwartał, wzrosty we wszystkich kanałach

W drugim kwartale 2022 r. użytkownicy BLIKA zrealizowali 292 mln transakcji o wartości 38,7 mld zł. W tym czasie …

PRNews.pl

Zobacz również

Tak okradają nas „zdalnie”. 10 prawdziwych scenariuszy, które każdemu powinny zapalić czerwoną lampkę

Tak okradają nas „zdalnie”. 10 prawdziwych scenariuszy, które każdemu powinny zapalić czerwoną lampkę

Ostatnie miesiące przyniosły wzmożoną falę cyberataków na…

Credit Agricole zrezygnował z Getinu

Credit Agricole zrezygnował z Getinu

Właściciel zdecydował, że będzie rozwijać w Polsce biznes organicznie.…

Dane KNF nie pozostawiają złudzeń. Zatrudnienie w bankach topnieje, a to jeszcze nie koniec

Dane KNF nie pozostawiają złudzeń. Zatrudnienie w bankach topnieje, a to jeszcze nie koniec

W ciągu ostatniego roku liczba pracowników sektora…

Złożono ok. 850 tys. wniosków o wakacje kredytowe

Złożono ok. 850 tys. wniosków o wakacje kredytowe

Około 850 tys. wniosków o wakacje kredytowe…

Revolut udostępnił płatności odroczone – Pay Later

Revolut udostępnił płatności odroczone – Pay Later

Revolut wchodzi na polski rynek z nowym…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – IV kw. 2018 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – IV kw. 2018 r.

Jaki jest największy bank w Polsce po…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – III kw. 2018 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – III kw. 2018 r.

Banki w Polsce obsługują już co najmniej…

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – III kw. 2018 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – III kw. 2018 r.

Umacnianie pozycji poszczególnych banków i tylko nieliczne…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

gbartosz83:

problem polega na tym, że to nie są banki notowane na giełdzie, nie …

wt, 9 sie 2022 (11:06) • W II kw. 2022 r. wyniki Banku Pekao pod wpływem kosztów regulacyjnych i rezerw

Xandi:

Czy podobne raporty publikują także inne banki? Zastanawia mnie sytuacja Plus Banku i …

pon, 8 sie 2022 (21:35) • W II kw. 2022 r. wyniki Banku Pekao pod wpływem kosztów regulacyjnych i rezerw

Krzysztof Trojak:

Co to za bełkot? …

pon, 8 sie 2022 (06:20) • Notus Finanse wchodzi do świata Decentraland

Uczesane myśli:

👍 …

pt, 5 sie 2022 (16:52) • Rynek faktoringu urósł w pierwszym półroczu 2022 r. o jedną trzecią

Michał Kamiński:

zdecydowanie faktoring to ciekawa alternatywa dla kredytów, do tego nie jest ważna zdolność …

nie, 31 lip 2022 (18:37) • Rynek faktoringu urósł w pierwszym półroczu 2022 r. o jedną trzecią

  • Kredyt gotówkowy
  • Pit 36
  • 1 procent
  • Pit 11
  • SMART Bankier
  • Kalkulator kredytowy Bankier SMART
  • Pit 39
  • Pit online
  • Pit 37
  • Pit 8c
  • Rozliczenie PIT
  • Kalkulator brutto netto
  • Twój e-pit
  • Pit 28
  • Przelicznik walut
  • Ranking ROR Bankier SMART
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2022 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców