Kampania telewizyjna Europejskiego Rejestru Informacji Finansowej to kolejny etap upowszechniania wiedzy o Biurach Informacji Gospodarczej wśród przedsiębiorców (daje możliwość poznania korzyści płynące z wymiany informacji o płatnościach), jak i dłużników (kampania społeczno-edukacyjna informująca o konsekwencjach niespłacania zobowiązań).
Głównym celem ogólnopolskiej kampanii reklamowej jest budowa świadomości nowej marki i promocja wymiany informacji gospodarczej. Przekaz kierowany jest do kadry kierowniczej przedsiębiorstw i osób odpowiedzialnych w nich za obszar zarządzania wierzytelnościami oraz do właścicieli dużych, średnich i małych firm.
W kampanii podkreślone zostały najważniejsze korzyści płynące ze współpracy z ERIF BIG S.A., czyli:
– zmniejszenie ryzyka prowadzenia działalności gospodarczej,
– możliwość promowania rzetelnych płatników.
– utrudnienie dłużnikom funkcjonowania w życiu gospodarczym,
Od poniedziałku film reklamowy będzie emitowany na antenie TVN24. Wsparciem dla kampanii telewizyjnej będą działania marketingowe w prasie (w dodatkach tematycznych poświęconych zarządzaniu wierzytelnościami, finansach dla firm i rynkowi wymiany gospodarczej w najważniejszych dziennikach biznesowych oraz w prasie branżowej) oraz mailingi internetowe.
Organizatorem kampanii jest KRUK S.A. – największa polska firma windykacyjna, będąca jednocześnie 100% właścicielem Europejskiego Rejestru Informacji Finansowej. Kampanię realizuje Agencja Reklamowa Orpha (www.orpha.pl). Dyrektorem kreatywnym kampanii jest Sebastian Dragun, a copywriterem Henryk Koczan. Realizację kreacji powierzono studiu M.G. MEDIA – Framesound Poland.