PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaRuszyła kampania marketingowa programu asisstance PZU Pomoc

Ruszyła kampania marketingowa programu asisstance PZU Pomoc

Ubezpieczenia 03.03.2009 (13:13)

Rozpoczęła się kampania marketingowa PZU Pomoc, autorskiego programu asisstance gwarantującego szeroki wachlarz pomocy w nieprzewidzianych i trudnych sytuacjach związanych z użytkowaniem samochodu oraz pierwszej oferty handlowej tego programu – PZU Auto Pomoc.

PZU Pomoc dostępna jest w formie: pakietów  do OC i AC w PZU, pakietów usług sprzedawanych niezależnie od ubezpieczenia (PZU Auto Pomoc) oraz doraźnych usług pomocy na telefon.

PZU Pomoc świadczy pomoc o charakterze: technicznym, medycznym, informacyjnym i organizacyjnym.  Dostępna jest przez 24h na dobę, na terenie całej Polski, zarówno dla kierowców ubezpieczonych w PZU, jak i wszystkich kierowców firm konkurencyjnych. Skorzystać z PZU Pomoc, w postaci  doraźnych usług pomocy na telefon mogą również osoby nie posiadające ubezpieczenia assistance.

Oprócz typowych usług asisstance, takich jak holowanie samochodu,  w ofercie PZU Pomoc znalazły się rozwiązania dotąd nie proponowane na rynku. Dotyczą one niewielkich, ale bardzo uciążliwych  sytuacji awaryjnych związanych z użytkowaniem samochodu. Oferta PZU przewiduje  np. dowóz paliwa, gdy go zabraknie, wymianę  żarówek, zmianę koła, naprawę rozładowanego akumulatora czy  otwarcie samochodu z zatrzaśniętymi kluczykami. Zakres usług jest uzależniony od wyboru  pakietu. Pakiet Komfort dodawany jest gratis przy zakupie ubezpieczenia OC i AC w PZU, pakiet Super jest natomiast dodatkowo płatny.

Celem kampanii reklamowej jest budowanie świadomości PZU Pomoc, popularyzacja nazwy i numeru PZU Pomoc, tak aby stały się powszechnie znane, a usługi pomocy (assistance) kojarzone były z PZU, nie tylko w kontekście ubezpieczeń, ale różnego rodzaju doraźnych usług pomocy.
 
– PZU Pomoc jest przykładem nowego niestandardowego podejścia do rynku usług assistance w Polsce. Jest też próbą innego spojrzenia na markę PZU i przybliżenia jej nieco młodszej grupie klientów. Dlatego też w kampanii  PZU Pomoc obok typowych form reklamy, znalazł się szereg mniej typowych elementów reklamy kontekstowej,  skierowanej  do internautów oraz wszystkich klientów PZU i firm konkurencyjnych – mówi Wojciech Pronobis, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu Grupy PZU.
 
Przesłanie kampanii PZU Pomoc zawarte jest w haśle: ”Pomagamy wszystkim kierowcom, tak żeby nie musieli nic robić sami. Od drobnych awarii po holowanie”.
 
Kampania  reklamowa wykorzystuje kanały informacyjne takie jak: TV, radio, prasę i Internet. Przewidziane są również formy ambientowe.  
Reprezentantem PZU Pomoc jest sympatyczny ekspert PZU Pomoc – Bartek, występujący w reklamach telewizyjnych (TVP, TVN, TVN7, TV4, Polsat) i reklamie prasowej (Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Angora, Auto Świat, Przekrój, Newsweek, Polityka, Tele Tydzień, Oliwia, Murator, National Geographic). W prasie planowane są trzy rodzaje obecności reklamowej: ikonki, advertoriale i wklejka – choinka zapachowa.
 
Kampania PZU Pomoc to również  szereg elementów mniej standardowych. Między innymi, internauci spotkają eksperta PZU Pomoc przekonującego ich do korzystania z usług PZU Pomoc na www.onet.pl, www.interia.pl, ale również na popularnych portalach społecznościowych  np. Nasza Klasa czy komunikatorach takich jak  Gadu-Gadu. Dodatkowo kampania będzie prowadzona w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych.
 
Kierowcy spotkają Bartka również tam gdzie bywają bardzo często – na stacjach benzynowych oraz w garażach centrów handlowych. Większe formy ambientowe są również przewidziane przy popularnych trasach przelotowych.
 
Kampania w mediach rozpoczęła się 2 marca, a aktywności związane z ambientem 16 marca 2009r. Kampanię reklamową dla PZU Pomoc w zakresie kreacji przygotowały agencje Leo Burnett i Arc Worldwide, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starlink.
Źródło: PZU

assistance pzu 2009-03-03
Redakcja PRNews.pl
Tagi: assistance pzu

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców