Jest to największe w historii tego banku przedsięwzięcie reklamowe wieńczące zakończenie procesu prawnego połączenia. Miesięczna kampania reklamowa obejmuje najważniejsze stacje telewizyjne, outdoor wielkoformatowy w największych miastach Polski oraz prasę ogólnopolska i lokalną. W celu wsparcia działań 1059 oddziałów przygotowano dziesiątki materiałów POS, natomiast najważniejsze oddziały zostaną również zaopatrzone w folie komunikujące powstanie „nowego”, większego Banku Pekao SA. Celem kampanii jest zakomunikowanie, że dzięki połączeniu jeszcze więcej będzie możliwe dla klientów banku. Hasło reklamowe „Sięgaj po więcej” zachęca obecnych jak i potencjalnych klientów do realizacji planów, marzeń o sięganiu po to, co do tej pory wydawało się niemożliwe. 30 sekundowa reklama TV została wsparta 10 sekundowymi spotami podkreślającymi najważniejsze korzyści już teraz dostępne dla wszystkich klientów nowego banku – ogromna sieć oddziałów, ponad 13 tysięcy bezpłatnych bankomatów w Europie, w tym największa sieć w Polsce , unikatowe ubezpieczenie assistance w ramach konta osobistego. W reklamie telewizyjnej wykorzystano muzykę jednego z liderów polskiej sceny muzycznej, grupy Myslovitz
Przez ponad pół roku na bieżąco nad stworzeniem koncepcji reklamy oraz jej realizacją pracował zespół Komunikacji banku pod kierownictwem Joanny Bartuszek i Grzegorza Szczepańskiego. Realizację kampanii ATL ze strony Banku nadzorowali Izabela Procakiewicz i Łukasz Tobiasz. Ze strony Leo Burnett nad kampanią ATL pracował zespół kreatywny Marcin Serafin oraz Maciek Porebski przy wsparciu dyrektora produkcji Janusza Włodarskiego. Wsparcie oddziałów w materiały POS i komunikację bezpośrednią opracował zespół Komunikacji Marketingowej Banku: Urszula Sławińska, Andrzej Trybull, Małgorzata Grzegorczyk i Monika Dziurzynska, Koncepcję graficzną kampanii BTL opracował Adam Cieplowski wraz z całym zespołem BTL agencji Leo Burnett.Nadzór nad całością prac związanych z kampanią sprawował zespół obsługi klienta Leo Burnett: Jacek Pilachowski, Anna Hermel i Kamila Kieszek. Planowaniem i zakupem mediów zajmował się zespół Mediacom: Daria Sacha i Anna Frasunkiewicz, Dawid Wałęsa, Monika Więch, Jarek Pająk Wsparcia badawczego przy całej kampanii udzieliła agencja SMG/KRC pod nadzorem Tomasza Pasternaka – szefa badań marketingowych Banku Pekao SA.