Kampania rozpoczęła się 12 marca br. i potrwa do połowy kwietnia. Motyw, który przedstawia kobietę pokazującą gestem bardzo mały kształt, zobaczyć można w 17 tytułach prasy ogólnopolskiej. Są to min. Gazeta Wyborcza, Fakt, Super Expres i Przyjaciółka. Oprócz tego motywy umieszczone są w oddziałach banku i Internecie. Emitowane są również spoty radiowe, które w zabawny sposób odnoszą się do znikomej wielkości raty. Cała kampania pomyślana została tak, by dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców.
Sprawdź także:
20.12.2024 (18:03)
– informacja prasowa
ING Bank Śląski: Michał Bolesławski otrzymał zgodę KNF
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Michała Bolesławskiego na stanowisko …
20.12.2024 (18:00)
– informacja prasowa
Bank Pekao i KUKE ułatwią firmom zielone inwestycje
Bank Pekao S.A. poszerza ofertę dla firm, które szukają możliwości sfinansowania inwestycji w zieloną …
20.12.2024 (14:00)
– informacja prasowa
Bank Ochrony Środowiska S.A. i PESA Bydgoszcz S.A. wspierają rozwój bezemisyjnego transportu kolejowego
Bank Ochrony Środowiska zabezpieczył transakcję PESA Bydgoszcz gwarancją w kwocie 109 mln zł. Podpisana …
20.12.2024 (13:56)
– informacja prasowa
Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Koniec grudnia to czas na upominki. W tym roku można się ich spodziewać nie tylko od Świętego Mikołaja, ale również …
20.12.2024 (12:58)
– informacja prasowa
KUKE zagwarantuje kredyty Credit Agricole na łagodzenie zmian klimatu
Bank Credit Agricole i Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) podpisały umowę na podstawie której, …
20.12.2024 (12:53)
– artykuł sponsorowany
Grupa Caspar z nowym serwisem internetowym od eCommerce Team
Grupa Caspar wdrożyła nową stronę internetową. Witryna (www.caspar.com.pl) została uruchomiona z początkiem grudnia …