PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeRuszyła nowa odsłona kampanii Mastercard Music
Mastercard

Mastercard

Mastercard jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności.

Ruszyła nowa odsłona kampanii Mastercard Music

Informacje 03.09.2025 (06:21)
Marketing Mastercard

Mastercard powraca z projektem Mastercard Music, tym razem w zupełnie innej formie. W tegorocznej odsłonie Mastercard Music wyróżnia i nagradza fanów, którzy najlepiej znają każdą nutę, dźwięk i historię 3 znanych polskich artystów – a wśród nich Mata, jeden z najważniejszych głosów młodego pokolenia w polskim hip-hopie.

To już piąta edycja projektu Mastercard Music, w której to fani są w centrum uwagi, bo ich pasja napędza muzyczny świat. I to właśnie pasja staje się przepustką do nagród. W tegorocznej odsłonie Mastercard Music miłośnicy artystów będą mogli wziąć udział w zabawie na platformie mastercardmusic.pl i sprawdzić jak dobrze znają swoich idoli i ich twórczość. Najlepsi będą mieli szansę otrzymać bilety na koncerty swoich muzycznych idoli za symboliczną złotówkę, płacąc kartą Mastercard.

Aby zawalczyć o bilet na koncert jednego z trójki artystów w tegorocznej odsłonie Mastercard Music, należy wejść na stronę mastercardmusic.pl i zarejestrować się, a następnie wziąć udział w wyzwaniu sprawdzającym wiedzę o twórczości i faktach z życia danego artysty.

Na podstawie czasu i liczby poprawnych odpowiedzi, narzędzie codziennie wyłania zwycięzców, którzy następnie otrzymają e-mail z kodem do zakupu biletu za 1 zł na koncert danego artysty na platformie going.app. W zabawie można brać udział codziennie, ale jeden użytkownik może wygrać tylko jeden bilet na koncert danego artysty.

Tegoroczna odsłona Mastercard Music jest podzielona na 3 etapy. Od 2 do 22 września szansę na zdobycie biletów na koncert będą mieli fani Maty. Młody artysta ma na swoim koncie 5 Fryderyków, 7 diamentowych singli oraz dwa rekordowe albumy: debiutancki „100 dni do matury” z diamentowym statusem i „Młody Matczak” – pierwszy rapowy album w Polsce z podwójnym diamentem. Jako jedyny polski artysta trafił też na listę Billboard Global 200 Excl. US. Liderzy rankingu Mastercard Music otrzymają możliwość zakupu biletu za złotówkę na jeden z 5 koncertów Maty odbywających się w 2026 r. Kolejni muzycy, biorący udział w kampanii Mastercard, będą ogłoszeni pod koniec września i października.

– W tegorocznej odsłonie Mastercard Music światła kierujemy na fanów. Po raz pierwszy pasja do muzyki staje się przepustką na koncert ulubionego artysty. Stworzyliśmy narzędzie, które nagradza najwierniejszych fanów za ich pasję i znajomość twórczości ulubionych artystów. Dzięki temu, wyróżniamy tych, którzy na co dzień żyją muzyką swoich idoli, dając im wyjątkową możliwość uczestnictwa w niezapomnianych wydarzeniach, to bezcenne – mówi Jerzy Hołub, VP, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard.

Artystów dobrano z myślą o pokoleniu Z, bo jak pokazało badanie Mastercard, dla pokolenia Z muzyka ma wyjątkowe znaczenie. W minionym roku aż 97% przedstawicieli tej grupy planowało wydatki na przeżycia i doświadczenia, z czego 37% zamierzało przeznaczyć je na koncerty. Dla 66% młodych osób zobaczenie ulubionego artysty na żywo to doświadczenie mające duży lub bardzo duży wpływ na ich życie, a dla 19% – wręcz przełomowe. Aż 58% przedstawicieli pokolenia Z przyznaje, że najszczęśliwiej czuje się właśnie podczas słuchania muzyki na żywo. 81% twierdzi, że lubi słuchać swojej ulubionej piosenki na żywo bardziej niż cokolwiek innego na świecie. Tyle samo uważa możliwość bycia w pierwszym rzędzie na koncercie ukochanego artysty za bezcenne doświadczenie. Dla połowy ankietowanych „zetek” wspólne przeżywanie muzyki live to jeden z ulubionych sposobów spędzania czasu z przyjaciółmi.

Kampania promująca kolejną odsłonę projektu Mastercard Music rusza 2 września 2025 i potrwa do 26 października. Obejmie kanały OOH oraz digitalowe, działania na Tik Toku oraz współpracę z influencerami. W trakcie kampanii, na Instagramie Mastercard odbędzie się także konkurs, w którym fani artystów będą mogli wygrać jeden z limitowanych Mystery Boxów zaprojektowanych przez muzyków.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN Poland. Agencja Assembly była odpowiedzialna za zbudowanie i UX narzędzia. Za współpracę z artystami odpowiedzialna jest agencja high&, ze relacje z influencerami agencja Hoh, a za działania PR agencja Solski Communications.

2025-09-03
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a Kariera w finansach 0 Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji
18.12.2025 (05:23) – informacja prasowa

Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji

Koniec roku sprzyja podsumowaniom. Najnowsza edycja „Barometru Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service pokazuje, …

a Analizy 0 Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion
18.12.2025 (05:21) – informacja prasowa

Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion

Większość banków gotowa jest już pożyczyć rodzinie ponad 900 tysięcy złotych na zakup mieszkania. Wymagają jednak …

a 0 Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu
18.12.2025 (05:19) – informacja prasowa

Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu

SALTUS Ubezpieczenia został oficjalnie ogłoszony Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu na …

a 0 Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć
17.12.2025 (14:48) – informacja prasowa

Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć

W miarę jak rynek będzie się rozwijał, ubezpieczyciele przejdą od ogólnych modeli wyliczeń do szczegółowego audytu …

a 0 BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych
17.12.2025 (14:46) – informacja prasowa

BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych

Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) zainwestował 25 mln euro w fundusz PIMCO European Data Centre Opportunity Fund …

a 0 Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360
17.12.2025 (14:44) – informacja prasowa

Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360

Już działa na rynku Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360, pierwsze w Polsce zintegrowane rozwiązanie …

PRNews.pl

Zobacz również

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców