Od stycznia 2020 roku oszczędzający w PPK z oferty PKO TFI oprócz dostępu online, mają dostęp do swoich prywatnych rejestrów PPK również w oddziałach bankowych.
– Pracodawcy, którzy zdecydowali się na współpracę z nami w zakresie zarządzania i prowadzenia Pracowniczych Planów Kapitałowych dla swoich pracowników otrzymali od nas wsparcie bezpośrednie na każdym etapie wdrożenia PPK. Do ich dyspozycji oddaliśmy również platformę iPPK, za pomocą, której mogą podpisać umowę oraz obsłużą swoich pracowników z zakresie PPK. Do dyspozycji pracowników oddajemy również dwie możliwości dostępu do ich środków w PPK. Jedną z nich jest system transakcyjny i-fundusze.pl a drugą doradcy w ponad 1100 oddziałach PKO Banku Polskiego na terenie całego kraju – mówi Piotr Żochowski, Prezes Zarządu PKO TFI.
Za pośrednictwem platformy i-fundusze.pl uczestnik PPK ma dostęp do aktualnej wartości zgromadzonych środków oraz możliwość składania wybranych dyspozycji.
Bezpośrednio w oddziałach banku, oszczędzający w PPK ma możliwość:
- sprawdzić stan rejestru PPK, w tym np. wpłatę pracownika i pracodawcy, wpłatę powitalną i roczną
- złożyć dyspozycje dotyczące PPK dotyczące, in.: zmiany danych, wskazania osoby uprawnionej na wypadek śmierci lub podania numeru konta, które będzie potrzebne do realizacji Twoich zleceń
- skorzystać z promocji i zniżek przygotowanych przez PKO Bank Polski i spółki z Grupy Kapitałowej.
Źródło: PKO TFI