Po wygranym przetargu w połowie grudnia 2013 roku Agencja Lowe Warsaw rozpoczęła współpracę z bankiem BNP Paribas i będzie obsługiwać bank w zakresie komunikacji ATL i BTL. Właśnie rusza nowa kampania reklamowa, w której bank promuje swój flagowy produkt – kredyt gotówkowy dla Klientów Indywidualnych. Zachętą jest gwarancja najniższego całkowitego kosztu kredytu.
Kampania realizuje nową strategię komunikacji dla banku, a jej ideą jest pokazanie jak „ziszczają” się plany bohaterów dzięki BNP Paribas. Niskie koszty kredytu sprawiają, że klientów banku stać na więcej niż planowali (mogą kupić nie tylko kanapę, ale prawdziwe „kanapiszcze”).
30 sek. i 15 sek. filmy reklamowe będą emitowane w telewizji (TVP, TVN i kanałach tematycznych) oraz Internecie od 24 lutego br. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media. To początek większej kampanii, która będzie realizowana przez cały rok 2014. Kolejne promowane produkty, których kampania wkrótce się zacznie to kredyt samochodowy oraz kredyt internetowy.
Spot można obejrzeć tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=_1T6LD7AezQ&feature=c4-overview&list=UUXmDIeO-fgJAIUno6mvMj8g
Sugar & Spice Public Relations S.C.