PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeRuszyła pierwsza telewizyjna kampania BIK. „BIK się sprawdza”
Biuro Informacji Kredytowej

Biuro Informacji Kredytowej

Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania BIK. „BIK się sprawdza”

Informacje 21.07.2021 (13:58) informacja prasowa
Marketing Biuro Informacji Kredytowej

Większość z nas zdaje sobie sprawę, że banki i inne instytucje finansowe sprawdzają nas w BIK, gdy staramy się o kredyt. Jednak już nie każdy wie, że można sprawdzić swój status w BIK także samodzielnie. Właśnie dlatego BIK wystartował z kampanią reklamową, której celem jest przekazanie wszystkim Polakom, że warto sprawdzać się w BIK. Co więcej, BIK się sprawdza w wielu ważnych w życiowych sytuacjach.

BIK jest bez wyjątku dla każdego, dla wszystkich dorosłych Polaków, czyli dla około 31 milionów osób. Każdy, bez większego wysiłku, może zasięgnąć tam informacji oraz odnieść konkretne korzyści: sprawdzić własną historię kredytową, policzyć szanse na kredyt oraz włączyć ostrzeżenia przed wyłudzeniem. Ta skarbnica wiedzy dostępna jest na „wyciągnięcie ręki”. Przekonało się o tym 1,2 mln osób, które na co dzień korzystają z kompleksowych usług i narzędzi dostępnych w aplikacji mobilnej Mój BIK lub w portalu bik.pl. Pora, by do nich dołączyć i osobiście przekonać się o korzyściach jakie zyskujemy stając się aktywnym klientem BIK. I jest ku temu doskonała okazja, bo sprawdzanie „BIK się sprawdza” – brzmi hasło najnowszej kampanii reklamowej Biura Informacji Kredytowej.

19 lipca 2021 r. wystartowała kampania reklamowa, u której podstaw leży potrzeba zwiększenia świadomości oferty konsumenckiej BIK wśród jak najszerszej grupy Polaków oraz zmobilizowania ich do korzystania z BIK na co dzień.

Koncepcja kreatywna kampanii opiera się na założeniu, że każdy z nas regularnie coś sprawdza. To naturalny odruch, który towarzyszy nam w codziennych czynnościach. Zasięgamy informacji, by jak najlepiej coś zaplanować, przygotować się zawczasu, by uniknąć niespodzianek, które mogłyby skomplikować nam życie. Dlatego tak oczywiste jest sprawdzenie stanu auta przed wyjazdem na wakacje, porównanie ofert przed dokonaniem rezerwacji hotelu czy uprzednie wybranie w nawigacji optymalnej trasy lub prozaiczne sprawdzenie prognozy pogody przed urlopem.

Krótkie formy reklamowe w kampanii symbolizują nasze nawyki sprawdzania i przez analogię ilustrują, w jaki sposób BIK służy pomocą każdemu Kowalskiemu oraz jak naturalnie wpisuje się w jego niemalże codzienne aktywności.

– Wiele rzeczy sprawdzamy na co dzień wręcz odruchowo. A wszystko po to, by zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu naszych planów. Przekaz naszej kampanii utrwala przekonanie, że również sprawdzanie BIK powinno być elementem profilaktyki i stać się nawykiem – mówi Paweł Szarkowski, dyrektor Marketingu i PR w Grupie BIK.

– Tak, jak sprawdza się pogodę zanim wyjdziemy z domu, tak też powinno sprawdzić się BIK zanim pójdzie się do banku po kredyt lub na zakupy ratalne do elektro-marketu – dodaje. W kontekście coraz częstszych informacji o masowych wyciekach danych, w naszej kampanii zwracamy również uwagę na troskę o bezpieczeństwo naszych pieniędzy, dlatego jeśli chcemy uniknąć spłacania kredytu wyłudzonego na nasze dane, warto uruchomić Alerty BIK, bo „czujność też się sprawdza”.

Kampania wystartowała 19 lipca 2021 r. i potrwa 6 tygodni, będzie prowadzona w telewizjach tematycznych oraz serwisach VOD. Autorem koncepcji kreatywnej kampanii jest Agencja Reklamowa S4, która również odpowiada za produkcję spotów telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, w tym za cześć digital – Performics.

Elementem kampanii reklamowej jest również wprowadzenie odświeżonego znaku marki BIK. Subtelne zmiany w logotypie mają na celu ocieplenie wizerunku i zbliżenie marki do klientów indywidualnych. BIK zachował charakterystyczny dla siebie kształt, ale zrezygnował z instytucjonalnego ciemnego granatu na rzecz nowoczesnego „gradientowego” odcienia chabrowego. Odświeżeniu uległa również typografia, co dodało całemu znakowi lekkości. W wersji podstawowej znak utracił dopisek Biuro Informacji Kredytowej, trafiając lepiej do konsumentów BIK chce być po prostu BIK-iem. Za modyfikację logotypu odpowiada agencja brandingowa WHITE CAT.

Link do spotów w kampanii: https://youtube.com/playlist?list=PLFN6Jd6agEY14SZ2o3vkHaBbgdblHxVjn

Źródło: BIK

2021-07-21
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.12.2025 (12:15)

World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn

World ogłosił zestaw zmian w World App, w tym czat z szyfrowaniem, możliwość wysyłania środków w rozmowach oraz …

a 0 Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie
19.12.2025 (12:11) – informacja prasowa

Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie

To już nie jest era ataków „z zewnątrz”. Na darknetowych forach trwa cicha rekrutacja pracowników banków, …

a Kariera w finansach 0 AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
19.12.2025 (12:09) – informacja prasowa

AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku

Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …

a 0 BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy
19.12.2025 (12:06) – informacja prasowa

BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy

Banki rozwoju z Polski i Portugali podpisały memorandum o współpracy. Dokument ustanawia ramy ułatwiające …

a 0 ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę
19.12.2025 (12:03)

ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę

ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. …

a 0 Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.
19.12.2025 (12:02) – informacja prasowa

Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.

Usługi finansowe zaczną wymagać większej odpowiedzialności w obszarze AI, gdy faza eksperymentów dobiegnie …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców